A ANONYMOUS_USERNAME apr 1, 2011 #1 Ja ja... We komen steeds dichterbij! Over 2 maandjes mag ik bevallen zonder dat ons kindje dan te vroeg genoemd word. Heerlijk!
Ja ja... We komen steeds dichterbij! Over 2 maandjes mag ik bevallen zonder dat ons kindje dan te vroeg genoemd word. Heerlijk!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 1, 2011 #3 jip gaat nu wel heel snel he vanaf morgen nog 10 weken te gaan en dan aftellen nog 4 weken werken ben echt wel aan vrij toe maar ik kan het niet afwachten eigenlijk
jip gaat nu wel heel snel he vanaf morgen nog 10 weken te gaan en dan aftellen nog 4 weken werken ben echt wel aan vrij toe maar ik kan het niet afwachten eigenlijk
A ANONYMOUS_USERNAME apr 2, 2011 #4 tijd vlieg!!! nog 2 weken werken... en nog 7 weken voor de kleine veilig mag komen.
A ANONYMOUS_USERNAME apr 4, 2011 #5 Het gaat heel snel ja! Ik ben nu 31w1d en moet nog 3 weken werken. Nog steeds geen geboortekaartjes besteld..... Maar ik kan haast niet wachten tot het zover is!!
Het gaat heel snel ja! Ik ben nu 31w1d en moet nog 3 weken werken. Nog steeds geen geboortekaartjes besteld..... Maar ik kan haast niet wachten tot het zover is!!