en toen was het februari

de maand januari is weer voorbij, de maand waarin we allemaal hoopten onze kleine in de armen te kunnen houden.
maar helaas hier is nog niets, ben nu bijna 41 week. dus nog even volhouden en dan is hier de kleine ook.
zijn er nog meer januari moeders die nog aan het wachten zijn???
ik probeer nog zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap en dan met name van het getrappel en de bewegingen in mijn buik.
maar ja die laatste loodjes worden nu toch echt zwaar en ben erg nieuwsgierig of onze dochter een broertje of zusje krijgt en hoe het eruit zal zien.
maar ja nog even geduld, mag morgen weer op controle komen en dan zien we wel verder

Hier ook nog iemand die aan het wachten is, maar dat was te verwachten als je 31 januari uitgerekend bent.
Het wordt wel zwaarder nu en hoop toch echt dat ons klein hummeltje deze week geboren wordt, want het wordt steeds zwaarder voor mijn spieren. (heb fibromyalgie).

Nog even volhouden en dan kunnen we allemaal onze wondertjes vasthouden.

ja als je dan iets overloopt zit je al in februari.
ik had het ook wel een beetje verwacht hoor. mijn dochter kwam 2 jaar geleden ook 12 dagen te laat.
dan zal het voor jou wel helemaal niet mee vallen, ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft voor de kleine geboren wordt sterkte nog even

Terug
Bovenaan