En toen was het januari!

Ten eerste: voor iedereeen een zeer gelukkig en gezond 2012 en dat er maar mooie, lieve en vooral gezonde baby's geboren mogen worden. En voor degene die al bevallen zijn: dat jullie ook lekker blijven genieten.
En zoals de titel al zegt: het is januari! Spannend hoor, deze maand worden onze baby's geboren (ok, februari kan ook nog voor sommigen). Ik vind het nu toch allemaal wel spannend worden hoor.

Liefs Wendy

Hoi Wendy,

Ook een gelukkig nieuwe jaar. Ja het is zeker spannend 6 januari ben ik uitgerekend dus nog eigenlijk 5 dagen te gaan maar kan ook eerder of later.Ik sta er op elke moment klaar voor hoop dat hij snel mogelijk komt en dat ik niet veel hoef te wachten...

groetjes kubos

Allemaal het beste voor 2012. Een spannende maand is aangebroken en sta te popelen om de kleine man te ontmoeten! We houden elkaar wel op de hoogte. Groetjes Maud (38 wkn en 1 dag)

Joepie! Het is januari; het komt steeds dichterbij! Ik heb er zo'n zin in. Eindelijk het gezichtje kunnen bewonderen en die lieve kleine voetjes die me steeds zo schoppen, haha!
En ook wel weer heel onwerkelijk; voor we het weten hebben we allemaal een klein baby'tje in onze armen!
Ik wens jullie allemaal een heel fantastisch nieuwjaar met veel liefde en geluk en een wolk van een baby!!!

Liefs Anita (37w 2d)

Spannend voor iedereen,
ik ben 5 januari uitgerekend,
dus hopelijk deze week nog een ukkie in onze armen?
Van onze dochter 10 dagen overtijd gelopen,
dus ik ga voor volgende week.
succes allemaal,
groetjes Fleur

Een geweldig 2012 voor iedereen!!!

Ik vind het ook super spannend allemaal zeker nu het echt onze maand is, nog zo onwerkelijk hoe het zal zijn als ons kleine meisje er straks is...

Ik vandaag 39 w dus officieel nog 1 weekje te gaan maar het kan dus alle kanten nog op.

Geduld is een schone zaak, maar ik blijf er toch niet echt goed in.

liefs Fiona

Hoi Wendy,

Voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar en dat je maar snel met je kleintje mag knuffelen!!!

Wij kunnen ook niet meer wachten om onze kleine boef te bewonderen..

Vandaag 37 wkn en 1 dag dus moet nog effe geduld hebben :p

Gr,
Mandy

Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Het is januari!!

Ik ben 7 januari uitgerekend, en mijn tweede kwam pas 10 dagen na de uitgerekende datum, dus ik weet wel dat het wat langer kan duren, maar ik hoop zo dat de baby nog deze week wil komen. Anders sta ik straks nog steeds met een dikke buik op het schoolplein mijn oudste op te halen. Daar heb ik echt geen zin in, haha. Ik denk dat ik mijn schoonmoeder dan maar lief ga aankijken of zij het wil doen : )

Terug
Bovenaan