En toen was het....OKTOBER!!!

Lieve meiden,

Zoals de titel al zegt: en toen was het OKTOBER!!!
Weer een plaatje naar boven in de lijst :)

Nu gaat de tijd wel snel hé? Of kan het jullie niet hard genoeg gaan? Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik steeds ongeduldiger en nieuwsgieriger word naar mijn kleine ventjes.....

Voor ons is het nog rond de 4-6 weken (maximaal 6 weken) en dan mogen we ze gaan begroeten....zo spannend!! Deze maand nog 3 echo's en dan gaat het gebeuren (hoop natuurlijk dat ze zo lang mogelijk bij mama blijven zitten)

Gister bekroop het gevoel me even van: "Goh, straks zijn we niet meer met z'n 2-en maar met z'n 4-en en zijn we gewoon een gezin". Best spannend!! Weet je wat me ook zo bijzonder lijkt? Als je voor het eerst met je kind(jes) je huis binnenkomt! (als je in het ziekenhuis bent bevallen)
Nou, iig allemaal van dat soort gedachtes :)

Meiden, fijne dag!! Liefs Lynn.

ja het komt nu echt dichterbij! Voor jou helemaal!

En die gevoelens herken ik ook hoor. Vooral toen ik de eerste keer zwanger was. Ik weet nog goed dat ik 's nachts naar het ziekenhuis ging met een lege maxicosi en de volgende morgen een maxicosi droeg met mijn lieve meisje erin. Dan ben je zo trots! Trots op je kind(eren), maar ook trots op jezelf. Want je hebt het dan maar mooi ff geflikt, een mens op de wereld zetten! Zo onwerkelijk, maar ook zo gewoon.

Ik heb dit keer een fijne zwangerschap (was de vorige keer niet zo, lang verhaal), dus ik geniet er nog echt van. Maar ik wordt ook steeds ongeduldiger!

Liefs

wat beschrijf je dat mooi :)
Lijkt mij ook heel bijzonder hoor, om voor het eerst met je kindje naar binnen te lopen.
Het lijkt me een vreemd gevoel dat ineens alle spulletjes dan ook echt gebruikt gaan worden. Wel op een hele positieve manier vreemd hoor!
Het lijkt me heerlijk!
En inderdaad het lijkt steeds harder te gaan, maar ik geniet er wel heel erg van :)
Is het voor jou nog vol te houden Lynn?

Liefs

Jeetje mina, nog 4 tot 6 weken! Wat gaat het toch snel... Van mij mag de tijd ook voorbij vliegen hoor :). Ik heb nog wel minimaal 10 weken te gaan, ha ha.

Geniet lekker van alle mooie gedachten: dadelijk is het werkelijkheid, heerlijk!!!

Liefs

Idd het is alweer oktober!
Hie kan het me momenteel niet had genoeg gaan. Voel me helaas niet super en merk het iedere week dat het flink zwaarder wordt.

En dat gevoel als je met je kindje naar huis komt..... zwijmel.. kan het me nog goed herrineren van de eerste. In de auto zei ik toen tegen mijn man, wauw we mogen haar ook nog meenemen ook!! whahaha
Zo'n appart en bijzonder gevoel. Heb toen 2 dagen in het zh gelegen en werd gewoon heel erg emotioneel toen ik het (versierde) huis binnenliep en onze hond toen zag...

Nou kan in elk gaval niet wachten!!

liefs trientje

Nog even en we zijn mama :)
Lijkt mij ook een heerlijk gevoel...
Zo ga je met zijn tweeën naar het ziekenhuis en zo kom je met zijn 3en jullie met zijn 4en thuis...
Vind het alleen spannend hoe mijn honden reageren maar goed dat is natuurlijk ook kwestie van wennen.

jaja Lynn het schiet op voor jullie:)..Spannend hoor. Ik zou over 4 dagen uitgerekend zijn maar zoals je weet is hij al geboren..(nog bedankt voor je reactie:)..Wil jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes.

liefs Patricia (oktober forum)

Terug
Bovenaan