en toen was het sprookje voorbij!

Lieve allemaal,

Een beetje schorvoetend zit ik te typen, niet wetende of ik wel goed zit op dit forum. Aan de ene kant wel en aan de andere kant niet maar laat ik eerst mijn verhaal doen.

Ik ben Jeannet en heb zondag een miskraam gehad. Donderdag hebben we ons moppie nog gezien met kloppend hartje en al. Zaterdag hebben we ook nog een echo gehad (ik begon helder rood bloed te verliezen) en ook toen klopte het hartje en zag alles er nog goed uit en zondagochtend lag het vruchtje in mijn handen. De natuur is wreed.
Wat een inpact heeft dit zeg, ik voel me net een stuiterbal!
We hebben een zoontje van 15 maanden en die is na 8 jaar via ICSI geboren. Deze zwangerschap is spontaan ontstaan.....dus echt een sprookje. Nu willen we toch weer met ICSI beginnen dus vandaar dat ik hier eigenlijk niet hoor maar in het andere forum waneer zwanger worden langer duurt.
Het geeft wel troost om alle verhalen te lezen. Zet hem op allemaal!!! NIeuwe ronde, nieuwe kansen en wie weet mogen wij het ook nog eens beleven

Liefs Jeannet

Hoi Jeanet

Hier hoor je toch ook bij wij hebben toch ook een miskraam gehad en dan vraagt de natuur ook niet hoelang je er over hebt gedaan.
Het is voor ons allemaal gewoon een rotstreek van de natuur.
Sterkte komende tijd

Groetjes Yvonne

Lieve Jeannet,
Natuurlijk mag jij hier je verhaal kwijt! Voor jou misschien ook fijn om ervaringen van anderen te lezen en vooral de herkenning is soms fijn.
Jeetje joh, wat zullen jullie verdrietig zijn! Hebben ze je kunnen vertellen hoe dat nou kan terwijl jullie het de dag ervoor nog hebben zien leven?
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je snel weer zwanger bent.
Liefs Tara

Terug
Bovenaan