En toen was het......

Hallo lieve meiden,

En toen was het...... September!!!!! Weer een maand voorbij en straks omhoog in het lijstje!

Nog 3 maanden en onze maand breekt alweer aan. Ik zal tegen die tijd mijn kindjes al in de armen hebben en misschien nog wel meer dames met mij maar goh....het gaat best hard. (soms kan het me niet hard genoeg gaan)

Fijne dag allemaal. Liefs Lynn.

Het grote aftellen is idd begonnen! Wat vliegt de tijd. Vind het nu ook wel spannend worden.

En, het is de maand van de bolle buiken middag. Ik heb er zin in! Vind het zo leuk om een aantal van jullie in het echt te zien. Volgens mij is de decemberclub daar uniek in.

Succes met de laatste loodjes allemaal!!!

ja het gaat zo snel nog 3 maanden gaat ook zo voor bij ik kom tijd te kort heb hier een uk van 16 maanden rond lopen de tijd vliegt op naar de laatste maandjes en er heerlijk van genieten december mama

sucses allemaal

Ja september alweer! Wat gaat het snel.We zijn in het laatste trimester aangekomen, joeppie!

En idd de bolle buiken middag, heb er zoveel zin in!

Iedereen succes met de laatste loodjes en straks kunnen we met zijn alle apetrots zijn op ons kleintje!

Lynn, krijg jij ook steeds van die opmerkingen als: 'nou, jij hoeft niet lang meer, zeker?' en dan terug kunnen zeggen: 'jawel hoor, half december' maar vooral de verbijsterde blik die je dan krijgt...geniaal!

@Doublemum: nee, die opmerking krijg ik niet. Nou zit ik natuurlijk ook al een hele tijd thuis dus super veel mensen spreek ik niet en de mensen/vrienden etc die ik spreek die weten dan ik waarschijnlijk wel begin November zal bevallen (is ook in het ziekenhuis besproken) dus ik hoef nog maar 2 maandjes.
Ik ben officieel 2 Dec uitgerekend dus het valt mee.

Jij zal toch ook wel eerder bevallen of heb je daar niets over gehoord van het ziekenhuis of je gyn? Hoe gaat het verder met de twins?

Terug
Bovenaan