en toen was ik om half 5 vanmorgen wakker

Hoi meiden

Ik werd vanmorgen om half 5 wakker omdat ik heel nodig moest plassen, niks aan de hand zou je denken. Maar ik ging weer in bed liggen en was toch misselijk! Ik lag maar te draaien en te slikken. Toen ben ik om 5uur er weer uit gegaan om boven de wc te gaan hangen.. maar er gebeurde niks.. het kwam er niet uit. Toen heb ik een extra kussen uit de kast gepakt en ben eindelijk rond half 6 half zittend in slaap gevallen.
Want zodra ik ging liggen was het helemaal erg.

Toen ik weer sliep heb ik gedroomd dat ik doodziek op mijn werk was, daar boven de wc hing en al wankelend en duizelig rond liep.. ik leek wel een zombie. En mijn collega's deden alsof er niks aan de hand was.. lekkere droom dus..

Ik voel me ook niet fit.. ben toch wel misselijk en heb aldoor rare buikpijn.. en heb weinig energie....

Al met al een gezellige nacht en dag haha. Zo lekker een appelkruimeltaartje bakken en vnd met vrienden die een koppie komen doen opeten!

Nog 2 nachtjes tot onze eerste echo!!

Liefs
 
vervelend wakker worden meid..en dan nog zo'n vervelende droom..
ik heb gister overdag verhuisdozen uitgezocht en hoop weggegooid..maar vanacht was ik nog vuiliszakken aan het weggooien, was erg onrustig..
verder word ik vaak wakker 's nachts met rommelende darmen en misselijk..vanochtend liep ik ook met een brok in mn keel en al paar dagen een bleh gevoel, weinig trek en dan opeens weer wel..
spannend nog 2 nachtjes..gaat eigenlijk best snel die weken achteraf vind je niet?
ik heb net ook de cb test gedaan en.............ook 3+ joepie..ben 5+5 vandaag
 
Ja als je een drukke dag heb gehad dan ben je snachts vaak ook onrustig. Ik word elke nacht wakker zoiezo om te plassen.. maar de misselijkheid lijkt toch wel toe te nemen.. helaas. Ik heb ook weinig trek.. eet ook minder als anders met me ontbijt lunch en diner zeg maar. Ik zit snel vol ook..
Ja op zich als je het achteraf bekijkt lijkt het snel te gaan.. maar als ik me nu nog bedenk dat het nog lang geen dond ochtend is lijkt het wel weer lang te duren..

Jee toppie! Toch een lekker gevoel he dat ie dat aangeeft! Ik ben vandaag 6+6:) ben zo benieuwd of we een goede echo krijgen en een kloppend hartje horen..
 
hey
erg vervelend al sj eineens zo misselijk ben he meid
ik ken het
heb het ook de hele tijd met vlagen
ik drink meestal thee
als ik me zo voel
of ik zuig op een vicks
wil ook weleens helpen
veel plezier bij je echo
 
Ja heel irritant, ik had ook al bedacht om iets op me nachtkastje te zetten dat ik ff wat binnen krijg als ik niet lekker ben.. want vanmorgen was me maag evengoed ook flink aan t knorren.. had de hele avond ook alleen maar thee thee en nog eens thee en 2 bisquitjes op..

Thanks:)
 
Hoi Renate,

Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor de echo!
Houd er wel rekening dat het waarschijnlijk nog te vroeg is om het hartje te horen. Zien op de echo zal denk ik wel lukken, maar horen lukt volgens mij meestal pas bij 11 weken... (dan ben je voorbereid ;-) )

Liefs
 
@ stessc
Dankjewel
Dat valt wel mee hoor er zijn ook genoeg vrouwen die het rond 7a 8 weken al horen. We shall see.. ik hoop iig op een goed echo en geen 'lege' zoals de vorige keer
 
Terug
Bovenaan