En toen...........................

A

Anoniem

Guest
Was het ineens stil....haha
Zo is het beredruk...en zo is het ineens berestil.....
Stef ligt nog lekker te slapen.....huis hoeft vandaag niet zoveel....
Ik ga maar een spelletje doen.....

Liefs Annet

Ja hier is het idd stil. Mama is hier ziek. Tyche ligt lekker te spelen op haar speelkleed en het huis moet veel maar ik heb geen zin. Vrijdag is hier in het dorp een 'festival' en wil hier heel graag bij zijn dus ga echt rustig aan doen en uitzieken.

Bij jullie nog nieuws??
Hoe is het met Stef? Nog nieuwe dingen geleerd?

Liefs Kirsten

Ehh nieuwe dingen.....
Hij eet tegenwoordig weer goed!
We hebben intuusen zeker 6 potjes die hij lust!!
We zijn er erg blij mee, want het was echt even lastig.

Verder....ehhh heeft Stef het spetteren helemaal uitgevonden. Als hij uitgebreid in bad is geweest betekent dit tegenwoordig dat ik meteen de badkamer moet soppen..ach het kan maar gedaan zijn...

Enne....We weten nu dus waarom je geen gewone gel moet gebruiken voor een baby.... Het gaat er amper nog uit. Moet straks echt zijn haar gaan wassen om het weer normaal te krijgen...haha. Het stond wel errug leuk! Misschien doe ik het morgen nog eens...

Zo...genoeg leesvoer??
Liefs Annet

geen gewone gel, ik heb het me al afgevraagdhihihi, maar goed ik smeer soms toch wel stiekem krulgel in haar haren, in de hoop...... hihihihi

Nou...het viel me mee hoor....
Ik kon het redelijk kammen en ik hoefde er alleen maar wat zwitsalgel in te doen, want het stond nog in model....hihi. Dus voor een keertje zal het vast niet zo erg zijn denk ik..

Liefs Annet

Terug
Bovenaan