En vakantiegangers, hoe hebben jullie het gehad?

A

Anoniem

Guest
Hoi vakantiegangers,

Ben benieuwd hoe jullie vakantie is geweest. Voor sommigen zelfs de eerste keer met kleintje erbij dacht ik?

We horen het allemaal graag.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Je was me voor met het plaatsen van dit topic. Ik was ook zo benieuwd hoe iedereen het had gehad?!?

Groetjes, Karin

hoi hoi,

hier is weer een vakantieganger die weer thuis is hoor!
we hebben een heerlijke week gehad en met roan erbij ging het ook wel
redelijk, hij werd alleen vroeg wakker elke morgen maar dat mocht de pret niet
drukken voor de rest deed hij het geweldig hoor en als de foto`s op de computer laat ik wel even wat foto`s zien want die zijn erg leuk geworden,
roan en ik zijn ook nog even langs geweest bij inge en maaike op de camping en dat was ook erg leuk....

groetjes mascha

Goedemorgen,

Ook hier een vakantieganger die weer thuis is (en helaas ook meteen weer aan het werk). Wij hebben het ook heerlijk gehad en Maaike heeft het geweldig gedaan Wij hebben heerlijk kunnen uitrusten. Ook de ontmoeting met Roan en Mascha was gezellig. Heel apart als je elkaar dan in het echt zien. Ik zal ook zo snel mogelijk foto's plaatsen.

Mascha,
De foto's van Roan en Maaike zal ik je zo snel mogelijk mailen. Volgens mij zijn ze wel leuk geworden.

Groetjes
Inge

Hoi

Alles goed gegaan.
Joyce heeft alleen ontzettend veel geslapen.
Dat was echt uurtje op en dan weer twee uur slapen.
Maar allemaal weer lekker uitgerust.
Even een paar foto's.

Nou daar krijg je best wel een vakantiegevoel van,toch?

Groetjes Jessica

hallo dames

je krijgt er idd een vakantie gevoel van ja maar helaas hier geen vakantie moest werken. was alleen koninginnendag vrij. werk in de zorg en dan moet je weleens met feestdagen werken was wel jammer want papa had wel elkker vrij maar zo hebben ze lekker papa en zoon tijd samen gehad!!

groetjes angela mv djaimy

Wat een leuke foto's en gelukkig hebben jullie allemaal een leuke vakantie gehad! Wij hebben 1 dagje heerlijk geluierd en gebarbequed op de boot bij de schoonouders en verder gewandeld.
Heerlijk dat lekkere weer. Morgen wassen, strijken, opruimen, inpakken, stofzuigen, dweilen en als Feline wakker is heelijk buiten wandelen of fietsen!

groetjes Maris

Leuke foto's meiden...

Nou heerlijk zeg al die vrije dagen!!!
Heb ook 6 dagen geen internet gezien dus moet weer ff inlezen (terwijl ik op mijn werk zit hihi..)
Wij zijn niet op vakantie geweest, maar hebben heerlijk genoten van alles en nog wat... rommelmarkt afstrruinen en heel veel duplo gescoord voor weinig!! Naar muziek geluisterd (daar moest Jennifer wel ff aan wennen..herrie!!), veel gefietst (zelfs 1 keer in slaap gevallen op de fiets) en lekker buiten gezeten..

Nu weer aan het werk en ik mis dan toch wel die kleine hoor!!!

Helaas geen foto's gemaakt met dat mooie weer.. errug stom.. was te veel bezig met  andere dingen  .... Gelukkig is het nog de hele week mooi weer!!!

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan