En wéér naar huis...

Lieve meiden,

Na een vreselijke avond gister, vanochtend redelijk goed opgestaan, wel een beetje duizelig maar na wat eten en drinken dacht ik : "ja, het gaat wel aardig".

Ik moest i.v.m de moederdag vandaag een dagje extra werken en ook al zag ik daar enorm tegenop, je probeerd toch met goede moed weer verder te gaan.

Was om 10:00 uur begonnen en om 11:00 uur ging het helemaal mis....Ik werd ineens ontzettend duizelig en moest gaan zitten voordat ik zou flauw vallen. Ben met een m'n manager naar de kantine gelopen, waar ik vervolgens een enorme warmte aanval kreeg, compleet met trillen, dikke handen, zwarte vlekken etc....Mijn manager heeft een kopje thee met veel suiker gemaakt en zei: "Zodra je je een beetje beter voelt en kan auto rijden, ga je naar huis". Ik voel me zooooo enorm bezwaard, dat ik mijn collega's achter laat in de hectiek van de moederdag....Ik weet heus wel dat ik nu voor mezelf moet kiezen en m'n 2 ukkies maar dat zit nou eenmaal in het aard van het beestje.

Ik heb de dokter gebeld maar die sukkels zijn van 12:00-13:30 gewoon telefonisch niet bereikbaar!! Grrr....Ik bel straks gelijk weer en ik ga gewoon eisen dat ik terecht kan!! Wil echt dat er even iemand serieus notie van neemt!!

Sorry, het is weer een heel verhaal meiden!
Hoop bij jullie leukere en betere berichten.

Liefs Lynn.

Och meisje toch. Last je maar goed onderzoeken. En tja, dokters zijn soms moeilijk t bereiken. Het kan zijn dat het dubbele portie geluk in je buik heel veel energie van je eist, of een lage bloeddruk of suiker te laag. Vaak helpt rust in eerst instantie hoe moeilijk dat ook is. Maar ik weet zeker dat je collega's het begrijpen. Doen ze dat niet dan zijn ze niet echt menselijk.

Doe het rustig aan, en denk aan je.

Lynn, heel veel sterkte. Je collega's begrijpen dit heus wel. Ook zij zien dat je iedere keer weer je best doet om aanwezig te zijn. Voel je vooral niet schuldig!

Lieve Lynn,

Je kan voor dit soort dingen ook altijd je verloskundige bellen als je huisarts niet bereikbaar is! Ik snap de aard van het beestje wel, hoe moeilijk het is... maar het laatste wat je wil is je kindjes en jezelf in gevaar brengen... Echt meis, voel je niet schuldig en luister naar je lijf, je collega's begrijpen het echt wel! (en verwachten/kregen hetzelfde begrip wanneer zij zwanger zijn/waren)

@Marieke: ik heb geen verloskundige, wij zijn momenteel nog onder controle bij onze fertiliteitsarts, zij heeft ook de eerste 2 echo's gedaan en de volgende echo is bij een echoscopiste in het ziekenhuis en pas 31 mei hebben we een intake bij ons nieuwe ziekenhuis en dus maken we dan pas kennis met een gyneacoloog (waar we bij blijven) Dus ik zit een beetje tussen schip en wal.....

Het goede nieuws is, dat ik om 14:30 uur terecht kan bij de dokter en ze me even goed gaan onderzoeken. Daar ben ik wel blij om! Ik laat het jullie straks weten, oke?

Bedankt lieverds!!

Meisje toch!echt vervelend!Lijk me in iedergeval niet leuk, ik ben ook altijd zo geweest, denken dat ik onmisbaar bent, en blijven werken totdat ik erbij neer val!Maar denk nu ff aan jezelf en de 2 ukkie die je in je buikje heb!Even egoistisch zijn en NIET aan je werk denken alleen aan jezelf!!!!!!!Misschien heb je wel zwangerschapssuiker!!!!!
Ik weet niet of dat al zo vroeg kan, maar zat er ineens aan te denken!!!!
Hopelijk weet je straks meer!
Dikke vette kus en sterkte heh!
Liefs nance

Terug
Bovenaan