En waarschijnlijk weer niet........zucht!

Hoidiehoi!!

Gisteren naar de verloskundige geweest en wat blijkt? Ook deze baby heeft geen zin om op de kop te hangen, want ook deze ligt lekker met haar kontje de opening te blokkeren.... Helemaal verkeerdom dus!
Aangezien ik al een keizersnede heb gehad, doen ze niet aan draaipogingen en stuitbevallingen, dus ik vrees, als ze niet snel gaat draaien, dat ook deze baby in een OK ter wereld gaat komen.... Een baby op afspraak dus.....

Zucht...ik had zo gehoopt dat ik het deze keer wel helemaal zou meemaken... Heb echt het idee dat ik steeds een stuk mis!

Ik hou jullie op de hoogte
Liefs Annet

Haai Annet,

Leuk je weer even voorbij te zien komen!! En jeetje zeg, alweer 32 weken: mens wat gaat het snel...... Nog eventjes en die kleine meid van jullie is er 'gewoon'. Spannend!

Tja, of je nou écht iets mist daar zullen de meningen over verdeeld zijn, maar het is hoe dan ook niet anders. Hopelijk kun je de rust vinden om je daar maar aan over te geven. Een baby op bestelling bestaat gelukkig niet, daar is het wondertje te groot voor. Jammer is het misschien wel, maar hoe dan ook is het allerbelangrijkste dat je meisje én jij geen stress hebben bij de bevalling,

Sterkte meis met de laatste loodjes, met je eigenwijze dreumes/peuter (die het zo af en toe ook allemaal niet weet en het niet doet om jou eens even dwars te zitten...) en met de voorbereidingen. En al is het zo af en toe zwaar: je klinkt nog steeds relaxed en optimistisch en dat is een groot goed!

Liefs
Susan

Hey annet! Ik dacht serieus gister nog je even te bellen. Ben het daarna alleen weer vergeten haha. Gaat het verder oke?
Jammer joh, als je het zo graag had gewild is het wel een teleurstelling. Maar ja, als dat het ergste is .... Er komt een prachtkindje aan. Dat is veeeel belangrijker!
Sterkte met de laatste loodjes!
Hoe is het met je werk?
Liefs NElleke

Hey Annet,

Kan me voorstellen dat het een teleurstelling is als je graag natuurlijk wilde bevallen!
Maar als het kindje er maar gezond uitokmt, is dat toch het belangrijkste! Maar kan me voorstellen dat je wel anders gehoopt had.
In ieder geval succes met de laatste loodjes, het schiet ook al weer op!
Geniet nog van deze laatste weken.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Ooh Annet, ik kan me je teleurstelling helemaal voorstellen, balen meis maar wie weet, ze kunnen nog best lang omdraaien toch?

ps hoe doen ze dat, maken ze dan een snede in je oude litteken of krijg je er één bij??? Sorry hoor, ben iets te nieuwsgierig misschien, haha

he dat is balen, maar 32 week is gelukkig nog vroeg, dus wie weet!
niet te druk over maken, denk maar aan al die pijn die je dan van de bevalling mist (maar ja daar staat weer een buikwond tegenover, ik weet eigenlijk niet wat erger is )

liefs Jenneke

Hey Annet!

Nina is ook nooit ingedaald hoor! Zat continue met haar hoofd onder mijn ribben.... De Gyn vertelde mij dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken omdat tweede babies zich vaak pas op het laatste moment nog keren, soms zelfs met het breken van de vliezen nog! Voor mijn Gyn was geen reden om uiteindelijk een KS in te plannen hoor, gewoon overleggen en vragen anders, het is jullie kindje dat geboren wordt!
uiteindelijk is Nina net als Thomas via een KS geboren, maar ik vond het de tweede keer super gaan. Uitgeslapen het Zh in, je weet wat er komt, staat niet meer stijf van de ergernissen en medicatie. Ik heb de KS van Nina heel bewust meegemaakt, dat moeder-oer gevoel was er bij Nina direct, en Bij Thomas had het me niks gescheeld op dat moment als ze hem met het badwater mee weg hadden gegooid bij wijze van spreken dan hé???   Ik was helemaal happy met mijn tweede KS!
Hier dus een positief verhaal over de tweede KS...

Kus, Marieke

PS: Wat komt het al heerlijk dichtbij hé??

Terug
Bovenaan