en wat doen jullie met kerst..

A

Anoniem

Guest
wij helemaal niks!

we blijven lekker thuis.. lekker met het gezin en voor de rest geen verplichtingen op iets..
als we zin hebben gaan we even een bak koffie halen bij opa en oma (welke er zijn mijn ouders zijn lekker een weekje weg)
maar voor de rest zijn we lekker samen..
met oud&nieuw blijven we ook lekker thuis.
onze zoon kan dan lekker slapen en hoeven we midden in de nacht niet op pad..
omdat er binnen in ons huis niet word gerookt willen we ook geen vrienden uitnodigen en hun buiten laten roken..
en wat doen jullie?

Lekker hoor, niks doen!
Wij zijn 1e Kerstdag uitgenodigd bij mn zwager, blijven we daar eten. We nemen het campingbedje mee in de hoop dat onze dochter daarin gaat slapen. . . .

2e Kerstdag doen wij thuis een kerstbrunch met de opa's en oma's. Zo zijn we lekker thuis en 's avonds alleen, want 2 dagen op pad vind ik ook een beetje teveel van t goeie.

Groetjes van Sonja

Ruilen??

Pff ik had me helemaal voorgenomen om in ieder geval 1 dag thuis te blijven met kerst. Helaas gaat dat niet meer op.
Wij gaan dinsdag naar mijn zus.. uur rijden vanaf hier dus op tijd weer terug. Woensdag gaan we naar mijn schoonfamilie. Best gezellig alleen had achteraf wel thuis willen blijven en kan nu moeilijk zeggen dat we niet meer komen. Volgend jaar beter?

Met oud en nieuw blijven we lekker thuis. Geen gezeul midden in de nacht met de kleine... gewoon lekker thuis met een borrel er bij :)

Groetjes,

Frieda

wij gaan allebei de dagen naar famlie.
eerste kerstdag naar zijn familie tweede kerstdag naar mijn familie.

Oud en nieuw gaan we ook naar familie maar ik ga niet met haar zeulen 's nachts.
Ze blijft dan gewoon daar slapen Familie waar we heen gaan woont vlakbij.
Merel slaapt toch de nachten al door.
En ze gaat daar weleens vaker logeren (4 maand)  ik werk namlijk in de verzorging en meot vaak 's nachts op het werk blijven.
Moet nieuwjaarsdag ook werkn bleh geen zin eigelijk

Hoi. Wij zijn eerste kerstdag ook heelijk met zijn viertjes gewoon thuis! Als het lekker weer is gaan we lekker wandelen en gewoon wat thuis aanrommelen..
Tweede kerstdag komt mijn moeder, mijn oma, mijn broer met aanhang, en mijn schoonouders hier eten. We doen gewoon simpel de gourmet, dus hoef ik ook niet zoveel klaar te maken, alleen het vlees en wat ui/paprika snijden..
Ook met oud & nieuw zijn we thuis. Vorig jaar ook, toen hebben we mijn oudste gewoon op bed gelegd (en hij sliep overal doorheen!), zelf ook gaan slapen (was toen bijna 3 maanden zwanger en nog steeds dood en doodmoe..), toen het 12 uur was hebben we de gordijnen en lamellen open gedaan en vanuit ons bed even vuurwerk gekeken. Om half 1 het licht weer uit en knorren maar hahahaha...
Dit jaar zal het veel van hetzelfde zijn denk ik, heerlijk..
Gr. Anne-Marie

Hoi,
Wat doen we met kerst?
Jarig zijn in mijn geval..wel handig, want zo komt iedereen naar ons!
En hebben we de eerste kerstdag lekker gevuld, met aanloop..
Het word meestal niet laat, dus goed te doen.
Tweede kerstdag een beetje uitslapen, en in de middag naar schoonouders, daar gaan we met hen, en zwager, schoonzus, en kids uit eten en bowlen.
Dus we worden wel bezig gehouden.
Oud en Nieuw zijn we thuis, en komen de buren lekker naar ons, de kids van hen gaan gewoon thuis het bed in!
Babyfoon mee, prima!
Onze kids maken we wakker om half 12, kunnen ze het vuurwerk kijken, als ze willen.
Kortom, het word vast gezellig.
Allemaal fijne dagen !!!
Liefs Rina

1e kerstdag blijf ik thuis met man en kind.
Er komen dan wat familieleden eten.
(ik zoek nog een vrijwilliger om een paar kilo stoofpeertjes te schillen )

2e kerstdag gourmetten bij mijn schoonouders.

Ik blijf ook lekker thuis. Lotte slaapt eigenlijk nooit in een campingbedje. Ik ben het wel regelmatig aan het proberen, maar ze vertikt het gewoon. Hierdoor moeten we dan toch weer naar huis wanneer we op visite zijn of zo. Het is niet anders.

Daarom zijn wij allebei de dagen thuis. Familie komt hier heen, eerste kd mijn ouders en tweede kd zijn ouders, zus en zwager. Einde van de middag pas, even bakkie thee, samen eten en daarna oprotkoffie.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan