En wat hebben ze daadwerkelijk voor de verjaardag gekregen??

Om nog even in de cadeautjes te blijven, wat hebben de kindjes die al jarig zijn geweest daadwerkelijk gekregen?
Elsa is volgende weer jarig, hoop toch wel heel erg dat ze ook duplo krijgt.

robin heeft erg veel auto's gekregen, dat vind hij prachtig...het is een echte autofreak
verder wat puzzels,boekjes en kleding.

van ons heeft hij een glijbaan gekregen die hebben we van de zomer al gehaald zodat hij er toch nog van kon genieten

gr danielle

hoi hoi,

van ons en mijn schoonmoeder een nieuwe slaapkamer, en verder een driewieler, een hele grote pop, een bob de bouwer kiepwagen met duplo ( vind ze helemaal geweldig), puzzels, boeken, kleding, sportschoenen kaarten en geld.

vond het wel weer erg veel hoor. en nu komt sinterklaas nog

gr. danielle

Ik heb al ergens staan wat hij gekregen heeft, maar: Trekker met kunstmeststrooier, een hele grote trekker aanhanger, een step, houten treinpakket, duplo, T-shirt, bob de bouwer handdoek en DVD, nijntje boekje, kaartjes en verder nog iets? Weet ik zo niet, ik geloof dat ik het wel opgenoemd heb. Ik ben iig erg tevreden.

Janine

Nou chelsey was vorige week donderdag jarig..

Ze heeft van mij en haar vader verschillende dingen gehad, kleertjes, wat speelgoed zoals een klein keukentje en een schoonmaakset met bezem en dweil erg leuk! en een peuterkamertje toch echt, maar nog niet opgezet want we krijgen met een beetje mazzel volgende week een nieuw huis..

Verder heeft ze een kaptafel gehad met een spiegel  dat licht en geluid geeft, en een roze pony waar ze op kan zitten en dat kan hinnikken, en ze heeft nog een my little pony pakket gehad, en een dora pop, en een ernie met een boek dat dan zingt enzo, en verder nog wat meer dingetjes, maar als ik alles op moet gaan noemen pff, maar dit zijn de dingen die ze echt leuk vindt en waar ze ook de hele dag mee bezig is..

groetjes Claudia

Lara was afgelopen zondag jarig en is flink verwend met:
- onderdelen voor de houten treinbaan
- Duplo (losse blokken + de treinbaan)
- een houten visspelletje (hengelen met een magneetje)
- puzzels
- een Eeyore knuffel (ze heeft Pooh, Knorretje en Teigetje al; de Lollifant krijgt ze met Sinterklaas)
- speeldeeg/klei
- deel 4 van Woezel & Pip
- geld voor d'r spaarpot

Omdat Lara helemaal gek is van ballonnen hadden we 100 (!) ballonnen opgeblazen en verspreid door de huiskamer. Natuurlijk ook slingers opgehangen. Afijn, ze vond het prachtig en wist bijna niet waar ze kijken moest 's morgens.
's Morgens hebben we lekker aangetut in pyama; beetje spelen met de Duplo-trein en de "prinsessentaart" voor 's middags versierd met glittersuiker, hartjes-strooisel, gekleurde hagel en knisperbolletjes (de Prinsessen-versiermix van dr. Oetker). Daarna heeft ze nog een uurtje of 2 geslapen en toen kwam de visite. Rond 18.00 hebben we met elkaar pannenkoeken en ijs gegeten en toen was d'r batterij weer bijna leeg... Ze heeft nog wel tot 21.45 uur in d'r bed liggen kletsen om alle indrukken te verwerken! Maar het was een leuke dag.

oh ja, nog even goed om te vermelden; behalve de speeldeeg/klei kan ze met alles wat ze gekregen heeft al leuk spelen. 't Is allemaal prima voor d'r leeftijd geschikt. En 't is ook allemaal leuk om samen met haar te doen (samen "treintje bouwen" is een bijna dagelijks terugkerende bezigheid).

Terug
Bovenaan