En we blijven er maar achteraan huppelen, kuieren of hoe je het ook wilt noemen:S:S

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

worden jullie soms ook zo moe, van achter jullie kleintjes aan huppelen??
Ik word er niet goed van!! Is hij niet bij de achterdeur, waar de mat ligt is hij wel weer bij Jazzy haar bench. Waar ik vind dat hij daar weg moet blijven, want das echt haar plekje. Ik ben nu al zeker 4x in 2 min opgestaan om hem ergens weg te halen  Maar meneertje gaat weer vrolijk verder waar hij gebleven was..
Hij heeft nu 4 verschillende soorten speelgoed op de grond liggen, maar toch kiest hij ervoor om dingen te doen, die mama niet leuk vind.
Hebben jullie dat ook? En worden jullie er ook zo moe van??

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Klinkt zeer bekend. Daarom zit Bas veel in de box. Alleen als ik mijn volledige aandacht op hem kan richten, dan mag hij op de grond.
Ook dan doet hij steeds dingen die eigenlijk niet mogen:

En het leek altijd zo'n handige prullenbak.......

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

wat een boefje zeg!!! Heb Dylano net ook in de box gelegd, omdat ik het helemaal beu was/ben met hem. En nu gaat hij beginnen met dreinen hoor.

Hoi,
Lieve kan er ook wat van..
Hangt soms ergens aan,en 'roept' dan om hulp..haha
Ze weet dan niet hoe ze los moet laten..
Ze had van de week al het cd rek omver getrokken, en nu staat dat achterstevoren..
Ze heeft dus een broer van 5, en een zus van dik 8,5, en die laten ook nog wel eens wat slingeren..opletten dus..Ze kan ook als ze zich omhoog trekt bij hun tafeltje met spullen.
Achja, ook wel weer leuk die ontwikkeling hoor.
Ze heeft nu echter de waterpokken..zielig he..met dit weer.
De meeste tot nu toe op haar romp..hopelijk blijft het daar..haha
Succes allemaal, en wat dachten jullie ervan als ze eenmaal lopen..pff, er de hele dag echt achteraan rennen...ook buiten..hihi, dan valt dit wel mee..
Gr Rina

Ik vond het vandaag iets te warm    om maar steeds achter Ruben aan te rennen maar dat heb ik geweten ook...

Hij heeft Zwitsal badgel gedronken (ik dacht echt dat het een leeg flesje was), hij heeft z'n handen en voeten vol met zwarte aarde gehad, ik vond 'm vervolgens met z'n handen in het vleesbakje van de kat (alles had hij eruit gehaald) en hij heeft een stuk van een prijskaartje opgegeten van z'n nieuwe petje ....

Toch maar weer rennen dus...

Laura

Terug
Bovenaan