Ja jullie kennen het vast wel...we kunnen bijna niet meer,willen onze kleine baby vasthouden en weer lekker energie krijgen...maar goed we moeten toch door en afwachten...daarom heb ik mn beddengoed maar weer in de was gegooid (doe iedere week hoor)maar nu paar dagen later omdat ik dacht zondag te gaan bevallen was zo aan rommelen en slijmprop verloren.dacht kan mn bed wel uitwassen maar dan kan daarna meteen weer haha...nou toch maar gedaan want kan nog wel een week duren pfff...ben vandaag dan ook al weer zat!kids allbei ook thuis vol enrgie natuurlijk en heel de tijd zeurend om snoep en koek en de jongste wil constant op schoot,zit dan niet stil en doet zo een zeer aan mn buik,af en toe voel ik een voorwee(wanneer zet nou eens door???)wou maar dat mn vent thuis was.maarja dat kan weer niet
oke genoeg gezeurd,probeer vanmiddag toch nog maar ef met ze naar de speeltuin te gaan of koekjes te bakken met ze,toch beste er maar van maken he,maar alles kost een hoop enrgie,herkenbaar bij jullie?
liefs jootje
oke genoeg gezeurd,probeer vanmiddag toch nog maar ef met ze naar de speeltuin te gaan of koekjes te bakken met ze,toch beste er maar van maken he,maar alles kost een hoop enrgie,herkenbaar bij jullie?
liefs jootje