En we gaan nog niet naar huis...

Vandaag weer een ctg gehad. De kleine was eindelijk een keer goed wakkef tijdens het hartfilmpje. Maar zijn hartslag daalde inerns behoorlijk. Maar 1 keer, dus vanmiddag doen we opnieuw een ctg.

Mijn bloeddruk is nog steeds te hoog, 132/91, dus de medicijnen zijn verhoogd. Bloeduitslagen waren helemaal in orde, maar het eiwit in de urine was gestegen in plaats van gezakt. Dat is niet goed, dus ik moet zeker het weekend nog in het ziekenhuis blijven. Hopelijk gaat het na het weekend beter, zodat ik naar huis kan.

Ik zal duimen voor je dat je bloeddruk weer wat zakt en dat je inderdaad na het weekend naar huis mag.

Hopelijk was de CTG van vanmiddag wel goed.

Heel veel succes nog.

XXXJes
Katinka

Bloeddruk ziet er beter uit nu de medicatie opgehoogd is. Eiwit was nog veel te hoog volgens de verpleegster. Morgen wordt weer getest.
Ctg was goed, tot het laatste stukje, hartslag daalde weer ineens. Nu is het niet duidelijk of de hartslag van de kleine daadwerkelijk zo dipt, of dat hij wegdraait en de ctg mijn hartslag oppikt. Dat willen ze dus goed in de gaten gaan houden.
Lig nu dus alleen op een kamer en word vannacht nog een keer gewekt voor een ctg. Ook morgenvroeg weer ctg. Hoop dat het niet het hartje van de kleine is, maar dat het apparaat soms mijn hartslag meet. We zullen het zien.

Terug
Bovenaan