A Anoniem Guest jul 18, 2011 #2 Ahhhh heel veel succes, ik hoor over ongeveer 2 uur of ik ook voor ronde 9 moet! Liefs priscilla
A Anoniem Guest jul 18, 2011 #3 O nee... Balen... Jammer meis... Ik ben sinds gister middah zoo misselijk en zuur branden... Nou schouders eronder meid, hoe moeilijk ook... Suc6 Liefs kim
O nee... Balen... Jammer meis... Ik ben sinds gister middah zoo misselijk en zuur branden... Nou schouders eronder meid, hoe moeilijk ook... Suc6 Liefs kim
A Anoniem Guest jul 18, 2011 #4 Ohh....wat kl*te zeg!! Vol goede moed op naar de volgende ronde meid.....Succes! Liefs Lynn
A Anoniem Guest jul 18, 2011 #6 Heey meis, Wat balen nou!!! Ik had het zo gehoopt voor je!!! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!!! Hoelang ben je toen voor je dochter bezig geweest? Liefs ciomama
Heey meis, Wat balen nou!!! Ik had het zo gehoopt voor je!!! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!!! Hoelang ben je toen voor je dochter bezig geweest? Liefs ciomama
A Anoniem Guest jul 18, 2011 #7 He wat balen meid! op naar de volgde ronde en hopelijk is het dan raak. Liefs Linda,