En we krijgen een...........

Hee dames,

Gisteren weer een echo gehad bij de gyn. Bij de 20 echo konden we niet zien wat we zouden gaan krijgen maar gisteren was het maar overduidelijk.

Onze Sven krijgt een broertje erbij!!!!!!

Eindelijk kan ik een beetje gericht aan de slag met het kamertje en ook deze knoepert krijgt mooie kleertjes voor na de geboorte.

Ondank dat ik een meisje erg leuk had gevonden ben ik nu ook superblij. Volgens mij ben ik gewoon een echte jongensmama!

Groetjes,
Maike

Hoi Maike,

Alvast gefeliciteerd meid met je tweede zoon!! Helemaal leuk 2 boys!! En heb je al een naam...haha.. nieuwsgierig he!!!

Leuk hoor plannen maken voor het kamertje, ben ook al druk bezig!!!

gr. Ilone

Hoi Maike,

Wat leuk, een knul erbij. Ik zag mezelf ook altijd als een echte jongensmoeder. Toch kreeg ik als eerste een dochter (ook leuk).
Geniet van je blauwe wolk!

Groetjes, Karin

hoi Maike,

gefeliciteerd met jullie tweede zoon! Leuk hoor zo'n mannengezin.
Nu kun je weer fijn kamertje inrichten en inderdaad leuke kleertjes kopen voor straks. Geniet ervan!

Groetjes Tamar

Hoi hoi,

Wat leuk!! Een jongen erbij!! Tuurlijk was een meisje erbij leuk geweest, maar ik zou niet beter weten met 2 kleine mannen haha! Heerlijk hoor, een mannengezin ;-)

Liefs Deb.

Super gaaf zeg nog een knulletje. Meisjes zijn inderdaad ook super leuk maar uiteindelijk maakt het volgens mij echt niets uit. Geniet er maar van dat je nu gericht kunt gaan shoppen. GAAF!!

Terug
Bovenaan