En we krijgen een.........

Hoi meiden,

Gisteren de 20 weken echo gehad waar ik al weken naar uitkijk. Want..... ik wil zo graag weten wat we gaan krijgen, jongen of meisje.
Dus gistermorgen was ik al super zenuwachtig en heb de uurtjes voorbij zien tikken op het werk.
Om 14:50 uur was het dan zover. Vond het natuurlijk ook spannend of het allemaal wel goed zou zijn. Ons friemeltje liet zich van alle kanten bekijken behalve..... tussen de benen!  En dus weten we nu nog steeds niet wat het gaat worden. Balen!!!!!!

Maar verder zag alles er prima uit en dat is natuurlijk het belangrijkste.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007 en inmiddels dus 20 weken zwanger van nr. 2!

Hoi Maike,

Fijn dat alles goed is! Haha, kennelijk wil hij/zij niet dat jullie weten wat het wordt. Kan me voorstellen dat dat best vervelend is.. Maar misschien reden om nog een keertje te gaan?

Groetjes,
Jo

Hoi Maike,
Herkenbaar verhaal! Wij hadden hetzelfde met de 20 weken echo van ons zoontje. Weken kijk je ernaar uit en vervolgens is het niet zichtbaar. Wij hebben daarom later een pretecho laten maken. We konden toen weer niet tussen de beentjes kijken maar vanaf de billen leek het dat we de balletjes zagen. We hadden dus nog niet de 100% zekerheid. Op zich helemaal niet belangrijk, maar je bent toch nieuwsgierig ;-)
Zaterdag a.s. hebben wij  de 20 weken echo voor ons 2de kindje  (ik ben dan 21 weken). Ik houd er dit keer wel een beetje rekening mee dat we het weer niet kunnen zien, maar we zijn wel weer erg nieuwsgierig! Ik hoop meer dat alles er goed uitziet, dat ze geen rare afwijkingen ofzo vinden.
Groetjes Linda

Hoi,

Wat jammer dat het het niet konden zien. Inderdaad een pretecho biedt dan de uitkomst.
Maar kijk uit voor de balletjes!! Bij onze dochter werden de schaamlipjes ook als balletjes aangezien. Ik stond erop dat ik nog een slurfje wilde zien, eerder ging ik niet weg! Nergens te bekennen, na een half uur heeft ze een 2d echo gemaakt waarop toch een meisje te zien was! Op de gewone echo kon je dat echt niet zien.

Vandaag heb ik een echo gehad wegens medische redenen. Ik heb gevraagt of hij het al kon zien (morgen ben ik 17 weken) Hij kon het heel slecht zien, was allemaal nog erg klein, maar hij dacht een jongentje te zien. Maar ik wacht eerst de 20 weken echo wel af, hihihi.

Hoi meiden,

We gaan ook nog wel een pretecho laten doen maar dat willen we pas in een later stadium doen.
Over 3 weken moeten we naar de gyn en dan hopen we dat hij iets kan zien.
We waren gewoon zoooooooo benieuwd en hadden ons er helemaal op ingesteld dat we naar huis zouden gaan met het idee dat we zouden weten wat er in mijn buik zou zitten.

Onze zoon lag tijdens de zwangerschap altijd met zijn benen wijd dus daar was bij de 20 weken echo heel duidelijk te zien dat we een jongen zouden krijgen
Daarom waren we nu gewoon een beetje teleurgesteld.

Maar goed, hopelijk weten we over 3 weken iets meer!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan