En we krijgen een.............

Het is een meisje!!! Dus alle testen zaten ernaast hahaha
In 1e instantie geloofde ik het niet, maar de echoscopist heeft het nog een keer laten zien en daar was zeker heel goed te zien dat het een meisje is.
Nu nog even aan het idee 'wennen' was er zo van overtuigd dat het een jongen zou zijn. En uiteraard is een meisje meer dan welkom!

De kleine meid bewoog goed en kon niet even stil liggen. Ze heeft alleen een iets te dikke buik en te lange benen voor het aantal weken.
En de placenta lag te veel bij de uitgang en ik had teveel vruchtwater.
Dus morgen wordt er gebeld voor een afspraak bij de gyn.
Maar verder geen bijzonderheden, gelukkig!

Nu lekker genieten van de ROZE wolk :)

@mamaleintje wat gaaf.... en zo herkenbaar, was er een beetje beduusd van gisteren. Een meisje... dacht echt dat ik met 3 mannen in huis zou gaan wonen hahaha..... maar hier ook nog een keer zeker gekeken en het is echt een meid...
De roze wolk komt er aan hahaha... voelde me nou gisteren dus weer schuldig dat ik dacht een jongen, erg he, en fijn he hormonen,

bij jou ligt de placenta dus ook niet goed, wij moeten daarom over 12 weken een nieuwe echo. dan zien we en weten we hoe de bevalling in principe zal gaan.

Spannend en LEUK!! heel veel meiden hier

Whaaa nog een meid! Wat leuk, gefeliciteerd!
Ik denk ook nog steeds dat het een meisje wordt, maar met al die meiden die al voorspeld zijn zullen de meisjes zometeen wel op zijn hahaha.
Geniet van je roze wolk!

Hey gefeliciteerd!
Het lijkt wel of ik mijzelf hoor praten!
Ons kindje lag ook een week voor op schema kwa groei en was ook erg bewegelijk, hij lag zelfs onderste boven!!
Hoofdje naar beneden kontje naar de navel! En ik was al een paar x naar de wc geweest, vertellen ze me daar dat ik beter de blaas vol had kunnen laten (lekker op tijd) konden ze het gezichtje niet goed zien.
Dus bij de pretecho sta ik zeker weten op knappen haha, maar die gaan we nu natuurlijk nog niet doen, veel te vroeg! 28weken leek ons wel een mooie tijd aangezien het aangeraden word tussen de 24 en 34 weken ong.
Ook dachten wij dat het een jongentje werd waren er echt van overtuigd! Maar nee een meisje, en dat is natuurlijk ook wel heeeeel leuk!

Terug
Bovenaan