En we krijgen...

A

Anoniem

Guest
Weer een MANNEKE!!

Vanmorgen echo gehad. En wat had ik slecht geslapen vannacht zeg! Pffff!!
Maar voor zover ze het kon zien, werkt alles zoals het hoort!! Oohhh wat is dat een opluchting weer zeg!!
En toen zei ze dus dat we weer een zoon kregen. Ik was echt totaal verrast, want had echt geen idee wat het geslacht zou zijn. En dit had ik bij Dylano wel heel erg sterk.
Mijn man, ma en een vriendin van ons, dachten een manneke. Maar ik durfde daar niet goed in mee te gaan hoor!
Maar het was overduidelijk. Hebben zelfs een foto gehad met zijn plassertje erop, kan niet missen!
Ik moet het nog ff laten bezinken hoor. Het dringt nog niet echt goed tot me door. Gek eigenlijk hé? Ik ben echt superblij. Maar dat was ik met een meid ook geweest hoor, laat dat ff duidelijk zijn.

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Wat leuk zeg...ik heb ook drie mannen in huis (twee kleintjes en een grote, hihi) en dat is altijd een gezellige, drukke boel! En handig, ik kon een hoop kleertjes weer gebruiken haha.
Geniet nog van je zwangerschap.

Groetjes Inge

GEFELICITEERD!!!!!
Wat ontzettend fijn dat alles goed is met jullie kleine mannetje. Is toch altijd fijn om dat te horen. En dan weer een jongen, speciaal hoor. Had je zelf een voorkeur? Is in ieder geval wel makkelijk met de kleertjes.

groetjes Linda

Hoi Linda,

ik vind dat moeilijk om te zeggen. Weet je wat t is? Een meid had het wel "compleet" gemaakt. Maar een jongetje is idd weer handig met kleertjes.
En ach... Ik heb altijd gedacht: Als het maar gezond is. Ik was iig wel erg verbaasd hoor!

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Leuk weer een manneke erbij!! En mooi dat alles goed was, ook niet onbelangrijk.

liefs Maris

Hey gefeliciteerd meid!!! Ik heb ook 2 mannekes, en ik vind het heerlijk!!! (weet natuurlijk niet hoe het is om een meisje hebben maar toch..)
Geniet straks maar van je 3 mannen, die zullen je heerlijk in de watten leggen hihi..

Wauw wat super !!

Blij dat alles gezond is ... zeker weer een opluchting

Nu lekker genieten van de rest van je zwangerschap .

Liefs Anna

Geweldig !!!!

Gefeliciteerd !!!

Geniet verders van je zwangerschap en laat je lekker verwennen meid !!

Dikke knuf
Jolanda mama van Kyano 12-06-2007
en 37 weken en 3 dagen zwanger van nummer 2 !!!

Terug
Bovenaan