En we mogen weer naar huis... zucht

Daar was ik weer.. Nacht in t ziekenhuis doorgebracht. Om tien uur 's avonds begonnen de weeen heel constant te komen om de 6 minuten en pijn dat ze deden!!! Om 1 uur kwamen ze om de 4 minuten en heb toen de verpleging gebeld omdat ik het niet meer hield en ik was fdaarna echt doodmoe van het continue wakker liggen.

Verpleegster nam me mee naar eenpersoonskamer waar een ctg gemaakt werd en waar ze voelden of ik nu dan wel ontsluiting had, maar nee.. T was al wel iets opener dan 's middags, maar ze konden hier niets mee. Wel gaven ze me een beenprik zodat ik kon slapen en dat heb ik gedaan!! Was er sochtends nog helemaal suf van dus ze hebben me tot 10 uur laten slapen. Daarna bloeddruk gemeten en die was 115 over 58! Mag dus zo naar huis, even de uitslag van de net gemaakte ctg afwachten.. En dan maar thuis wachten totdat het echt door gaat zetten... Wat vermoeiend allemaal zeg! Kan het niet meer hebben eerlijk gezegd..

Wat vervelend dat ze je elke keer weer naar huis laten gaan. je bent straks helemaal uitgeput als de bevalling echt begint en je hebt als je energie dan hard nodig! Ik hoop dat het niet te lang op zich laat wachten.

Ben van het sept forum kijk iedere dag even hoe het met de aanstaande mama's gaat.

Wat vervelend voor je zeg dat het niet doorzet kan me voorstellen dat het vermoeiend is zo..

Hoop voor je dat het snel doorzet en dat je van je kleine kan gaan genieten..

In ieder geval heel veel succes...

goh wat naar zeg... ze blijven je wegsturen !!!!! Kunnen ze echt niets voor je betekenen?? waarom willen ze je niet inleiden ???
Pff meid.. je moet gek worden zo !!! Iedere keer heen en weer en al die spanning !! Zo kan je het toch niet volhouden !????

Ik hoop echt dat het allemaal gauw doorzet want dit houd je zo niet al te lang meer vol !!

Sterkte meid !

Terug
Bovenaan