En we zijn los

Meneer kan inmiddels best een tijdje los staan. Een enkele stap wordt gezet. Meerdere schiet niet op. Dan ben je sneller als je even kruipt. Maar hij kan echt goed los staan. Staat heel mooi plat op zijn voetjes. Goed evenwichtsgevoel dus. Ben bang dat het lopen niet lang meer op zich laat wachten.

snel hoor, hoe oud is hij nu precies?
je hebt dan straks je handen niet meer vrij, en dat nu met je zwangerschap die voorderd kan het erg zwaar zijn.( wanneer ben je ook al weer uitgerekend?),maar heeft ook wel weer wat en weer een stukje zelfstandigheid.
lijkt me ook wel lekker als ze eenmaal gaan lopen
jayden staat wel aan de tafel maar absoluut nog niet los.
en hij word 19 febr. een jaar

echt goed en denk dat het juist wel scheelt als hij zelf kan lopen als je dadelijk de andere baby hebt. scheelt sjouwen. aan de andere kant rent hij dan juist alle kanten op hahaha.

antonio staat nu ook los maar zet nog geen lossen stappen hij laat zich vallen in mijn armen.

@angelique Hij is nu 10,5 maand en ik ben zelf 25 weken.

Ik vind het wel erg makkelijk dat ik hem nu gewoon neer kan zetten. Ik denk wel dat het iets makkelijker is als hij wel kan lopen als nummertje 2 er is. Natuurlijk is het dan nog meer opletten, maar de box vindt hij ook prima en ik hoop dat dat zo blijft. Het zal toch wel even hectisch zijn die eerste maanden hahahaa. Scheelt dat het dan zomer wordt en we een mooi stuk tuin af kunnen zetten waar ik hem van alle kanten in de gaten kan houden. (tenzij hij over het hek gaat klimmen) Tot nu toe valt het nog wel mee met het vallen. Hij heeft weinig tot geen blauwe plekken opgelopen tot nu toe hahahahaha.

Terug
Bovenaan