En we zijn MAART 2011!!

Jeetje, al maart..... Raar, hoor. Ik had zo naar deze maand uitgekeken! Komende zaterdag is mijn uitgerekende datum eigenlijk. En dan is onze Tim al bijna 3 weken oud. Bizar.... Zometeen voor de eerste keer met Tim onze Daan naar school brengen, weer een mijlpaal.

Ik hoop dat maart een geweldige maand voor jullie allemaal mag worden met een heleboel vrolijke en gezonde baby's en topbevallingen! Nog even volhouden meiden, jullie lange wachten wordt vast snel beloond!!! Ik leef met jullie mee.

Liefs
Ingrid

Ja, het wordt ook hier een maart baby,, heb de hele nacht al voorweeen, maar er zit nog steeds geen ritme in, hoop dat het of doorzet of ff rustig wordt, want ik wordt er gek van,,whaha
Ga zo maar gewoon de kids naar school brengen en boodschappen doen!!
Jullie ook allemaal succes!
Liefs MJ

Whoehoe MAART!!!!!!!!!

Er zijn nog maar weinig kindjes geboren, laat die geboorte stroom nu maar op gang komen!!! Ik ben er klaar voor,hahahahahaha.

Groetjes Anne

....Jippie... nog eventjes.... hoop echt dat een maart babytje word, aangezien ik pas 26 ben uitgerekend... en niet dat ik nog moet wachten tot april :-(

Liefs Marina

hai allemaal....spannend maar vooral ook leuk toch...al is het mijn 4e je voelt je toch nog steeds wat onzeker, wanneer komt het, hoe voelt het ook alweer (dat herinner je trouwens weer heeeeeel snel als het zover is;) en al dat soort onzekerheidjes....Ik ga in ieder geval genieten van alle geboorte berichtjes! ben benieuwd naar namen en verhalen...kom maar op!!!

Groetjes Fee

Hey fee, ja dat heb ik ook, heb het al eerder meegemaakt maar toch weer net zo spannend,,haha
@marina, hoop ook dat het in maart komt voor je, ben je er bij de oudste overheen gegaan, nee toch?? wil ook niet alles zeggen natuurlijk!!
Als deze dame vandaag niet komt heeft ze het langste gezeten, ben nooit verder gekomen dan 39.4,,vandaag dus,,haha

Terug
Bovenaan