en we zwellen als een ballonnetje

Pffff dames...

hier spreekt een ballonnetje.

Ik sta 's morgens al op met vocht... en door de dag heen word het erger. Voeten omhoog helpt net voor 10 minuutjes. Hoop echt dat dit het aller aller allerlaatste is...

liefs

Hoi Heppy,

Ik doe lekker met je mee! De VK begon er gisteren bij mij over dat ik misschien maar aan de steunkousen moest... Toen dacht ik: pfff... ik loop er al 4 maanden mee, die laatste paar weken red ik dan ook nog wel!

Maar toen mijn bloeddruk te hoog bleek en ik naar het zkh moest, zei ze: nou, laat die steunkousen maar zitten hoor. Volgens mij dacht ze: dat duurt zo toch niet lang meer... Hahaha...

Wat ik sinds gisteren wel doe is kniekousen aan om toch een beetje tegendruk te geven. Het beste is om ze aan te trekken zolang je nog in je bed ligt en dan pas op te staan zei de VK. Nou goed, misschien dat het een klein beetje helpt!

Ik wou soms dat ik een ventiel had.... Pffffffffttttt..... LEEG!

Hier valt het gelukkig mee met vocht,bij de 1ste had ik het veel erger.heb nu wel een dikkere buik!en billen ah ja zit ook 20kg aan dat is niet niks natuurlijk.verlang ook terug naar mn oude lichaam ook al zou dat best even duren
liefs jootje

Haha Blossom, je hebt ook een ventiel, da's je kindje :) Als die eruit is zul je zien hoe snel je leegloopt haha!

Maarre, even zonder gekheid: ik zwel ook op. Ik heb de bof op mijn enkels, echt neit normaal. Benen staan strak en handen ook steeds meer.

Het enige positieve eraan is dat de 'vochtkilo's' er straks ook vlot af zullen zijn, is dat nog een positieve draai of wat?!

Sterkte weer meisjes, met die stomme ROT-kwaaltjes!

Liefs

Hahahha dat klopt inderdaad, ik hoor van iedereen die bevallen is dat je daadwerkelijk legloopt na de bevalling.

Scheelt idd snel in de kg's hahaha

lekker positive thinking :D:D

liefs

en euh..... nog ff

Terug
Bovenaan