En weer aan het klooien

Nou daar gaan we dan weer. Niet drinken, niet eten. Dacht eerst dat het van de prikken was maar duurt toch wel weer erg lang dan. Wederom genoeg drinken om niet uit te drogen maar te weinig om te groeien. Buikje begint toch weer minder te worden. Weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen. (ontlasting is tot tegenstelling van de vorige keer nu wel normaal) Wel huilt hij veel en is bijna heel de dag wakker. Heb eigenlijk zoiets van: je bekijkt het maar, je krijgt vanzelf wel weer honger. Maar als hij nou weer af gaat vallen schiet het ook niet op. Zal morgen heel even gaan wegen. Misschien dat het wel mee valt met het afvallen.

vervelend hoor dat hij weer niet wil drinken en eten. zou als ik jou was maar weer contact opnemen met de ka. en inderdaad zijn gewicht in de gaten houden.
ik leef met je mee, sterkte

He bah... dat's echt niet leuk! sterkte ermee en overleg inderdaad even telefonisch met de ka, al was het alleen maar voor je eigen geruststelling!
Succes meid!!

Greetz Esz

Even op het cb wezen wegen en hij was maar liefs 50 gram gegroeid in een week (normaal deed hij 250 tot 275 gram in de week) Maar goed, advies krijg je helemaal niet en omdat hij zo vrolijk is, is er niks aan de hand. Dat deed hij de vorige keer met een virus ook maar dat kon volgens haar niet. Het was volgens haar een eigenwijs kereltje die erfelijk belast is daarmee. Je kunt je voor stellen dat het wel weer even gespetterd heeft. Zij hoeft mij niet te vertellen dat ik eigenwijs ben zeg. (ben ik wel en weet ik ook wel maar dat hoef ik van haar niet te pikken) Al met al is hij dus nog niet aan het afvallen. En zelfs als dat was kon het niet zoveel kwaad omdat hij wel reserves heeft. Ben het daar dus niet mee eens maar zolang hij niet afvalt blijf ik maar aan klooien.

Ik zou gewoon even contact met de ka opnemen! Al is het maar voor je eigen geruststelling. Ik kom met mijn zoontje ook bij de kinderarts en toch ook een keer gebeld en dat vinden ze echt niet erg hoor! Onze kinderarts zegt; liever te veel vragen dan te weinig...
Succes ermee

Zou ff met je ka bellen hoor. Cb kon van mij de dikke vinger krijgen.... je hebt advies nodig, geen commentaar!
Succes ermee, hopelijk gaat het snel weer beter.

Terug
Bovenaan