en weer bij de HA geweest....

A

Anoniem

Guest
pff blijf er rondlopen....
ben maar weer eens voor mijn oren heen geweest alweer ontstoken ook gelijk maar even gezegt dat ik het hele jaar door verkouden ben...
zij kijken en ja hoor neuspoliepen voor de derde keer weer aangegroeid....

Volgende week moet ik weer terugkomen zodat ze nog even beter in mijn oren kan kijken (heb druppels gekregen) en dan als het goed is voor beide door naar de KNO arts....

bereid me alvast voor op weer een ingreep om de poliepen weg te halen en tja mijn oren geen idee....

Heeft er iemand ervaring met zo'n kleine ingreep bij een evt. zwangerschap???

liefs...

Wat een gedoe zeg! We blijven die artsen wel bezig houden met z'n allen!

Heb er geen ervaring mee, maar zou het volgende week gewoon even aan de ha vragen.

Succes meid! Dat je je snel weer goed mag voelen!

X

Ja, idd. Zou het even aan de ha vragen.. Hoop dat je er snel vanaf bent.
Succes!!

Ja ze verdienen goed aan ons haha!! Hopelijk ben je er snel vanaf. Beterschap!!

Liefs ciomama

Nou, ik kan je de hand schudden. Ik heb precies dezelfde klachten als jij. Ik ben er inmiddels ook aan geopereerd, wat even geholpen heeft. Nu is het weer als vanouds. Mijn neus zit altijd dicht en bij een verkoudheid zitten mijn oren gelijk vol vocht. Ik weet alleen niet of ze iets doen als je zwanger bent. Aangezien het geen spoed is, denk ik dat ze je laten wachten.

@ ugly betty....

even wachten is geen probleem...had van mijn neus eigenlijk alleen gevraagd uit nieuwsgierigheid omdat ik het al eerer heb gehad dat mijn neuspoliepen weer zijn aangegroeidd en ik nu alweer een paar jaar altijd verkouden ben....
Ben er aan zo langzamerhand aan gewent geraakt haha
Alleen van mijn oren vind ik een probleem....dus zal het afwachten volgende week...

en meiden bedankt voor jullie reacties....
zal het inderdaad voorleggen aan de arts...
maar denk dat ze sowieso zeggen dat ik met de kno arts moet gaan overleggen...

in ieder geval bedankt voor jullie reacties....

liefs

Terug
Bovenaan