en weer die teleurstelling....

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Na twee dagen van rose, bruine, zelfs van zwarte afscheiding (sorry voor de heerlijke details) is de ongi gisteren helaas flink doorgezet. En ik had nog wel hoop om zwanger te zijn, voelde deze maand anders als andere maanden. Misselijk, kokhalzen, pijnlijke borsten, gevoelige tepels, veel huilen, helemaal geen ongi gevoel, etc.. Maar ja, je ziet wel dat je helemaal niet op symptomen hoeft te letten, de ene keer voel je dit, de andere keer dat en het hoeft helemaal niks te betekenen.
Je lichaam speelt met je lijkt het wel.
Dus, laat je niet gek maken door al die verschillende symptomen.

Maar volgens mij komt het ook door het jarenlang de pil slikken, kan je nagaan wat zo'n pil allemaal met je lichaam doet..

Ben nu weer redelijk over mijn dipje heen, wat is het toch iedere keer weer een zware teleurstelling.. En lig ik ook nog eens op bed met zware griep..

Als je beseft hoe moeilijk het is om zwanger te worden, besef je ook dat als we dan een keer zwanger mogen worden dat dat het grootste wonder is op aarde, namelijk het wonder van een nieuw leventje..

En het is zo moeilijk om er niet constant aan te denken, maar ga toch proberen om er volgende maand minder mee bezig te zijn (lukt waarschijnlijk toch niet..hi..hi..)

Nu gaan we alweer naar ronde 11..

Ik wil iedereen die zwanger is, ontzettend veel geluk, liefde en gezondheid toewensen en geniet van dit mooie wonder en deze mooie maanden die komen gaan..

En voor diegene die ook proberen zwanger te worden, we houden moed meiden en voor ons komt dat mooie wonder ook een keer..

Wat heerlijk toch zo'n forum waar je eventjes je ei kwijt kan..

Liefs,
Chantal

Hoi Chantal,

Wat naar dat je nu toch weer ongesteld bent geworden. Je kan inderdaad helemaal knetter worden van je eigen lichaam. En probeer er dan meer eens niet mee bezig te zijn. Ronde 11 is al een poosje en kan me voorstellen dat je bij je ongi even moedeloos wordt.

Maar, je kunt hier altijd je ei kwijt hoor.
- Erg spreekwoordelijk zo'n ei, haha -

Heel veel succes in je komende ronde en hopelijk is er dan wel een schot in de roos.

Groetjes en good luck
Roos

Hoi Roos,

Bedankt voor je erg lieve reactie..

Na zoveel rondes wordt je inderdaad moedeloos van iedere keer weer die teleurstelling, maar ja, we blijven moed houden..

Je schrijft het trouwens mooi; "Hopelijk volgende maand een schot in de roos" Je doet je naam eer aan..

Nogmaals bedankt voor je erg lieve reactie, zo kan ik er weer even tegen..

Liefs, Chantal

Hoi hoi,ja ik ken het ik zit in ronde 8,en elke keer is het een teleurstelling.en het is heel moeilijk om zwanger te worden,ik heb het elke maand er weer moelijk mee,en de meeste mensen zeggen je moet er niet mee bezig zijn,maar hun kunnen makkelijk praten,ik hoop voor je dat het volgende maand raak is!!!!mag echt is tijd worden voor je heel veel sucses gr manuela

Hoi Chantal, je zou er inderdaad moedeloos van worden en je ziet iedereen ondertussen zwanger worden. (wat ik iedereen ook van harte gun)

Zelf zit ik inmiddels ook al in de 11e ronde en hoop nou echt dat het ook eens tijd voor ons (iedereen die al een poosje bezig is) wordt en dat wij ook een keertje geluk hebben.

Ik wil je veel succes wensen.

Groetjes Marmotje

Terug
Bovenaan