en weer duurt wachten lang!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Weer even een berichtje,

Wat duurt het wachten toch weer lang!!!!
nod is pas 17-8 dus dat duurt nog erg lang als je op iets zit te wachten!!!

Heb weer vage klachtjes, zware borsten, pijnlijke tepels, opgezette buik en zeeeeeeer veel plassen.
De vorige keer had ik hier ook last van   en toen kwamen die stomme duiveltjes, maar gaan zeer zeker van het goede uit, het is zeeeeeeeerrrrrr welkom.

Nu stond ik net onder de douche en toen zag ik dat er op mijn tepelhof allemaal kleine bloedvaatjes waren te zien, wat moet ik hier weer van denken?

Kan ik nu al verschijnselen hebben?
Hoop het zeer.

Sorry voor dit saaie berichtje maar ik ben het weer kwijt en kan het met hele lieve meiden delen!!!!!

kus lollifantje

Hee lollifantje!

Hier nog zo'n ongeduldige miep!!! Ik heb mijn nod 14 aug, dus dan lijkt het minder lang, maar gisteren bedacht ik me dat een zw-test in principe werkt va 14 dagen na de eisprong. En tussen mijn ovu en ongi zit maar 10 dagen. Dus ik moet misschien wel tot de 18e wachten voor ik positief kan testen (mits ik natuurlijk niet de 14e ongi word)!

Ik ben er de hele dag mee bezig, ieder vrij uurtje besteed ik hier. Maak mezelf helemaal gek . Maar gelukkig ben ik niet de enige. Nu maar hopen dat dat er zoveel mee bezig zijn zijn vruchten afwerpt of niet?!

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan