en weer een berichtje van mij

weer een bericht van mij vanochtend terug geweest bij de gyn... hij gaat me niet meer toucheren omdat hij bang is het dan alleen maar meer op gang te brengen.wel weer een ctg gehad ( was duidelijk op te zien dat ik weeen heb volgens de gyn) en een echo( mijn zoon lag op zijn gemak met zijn tenen te spelen)

maandag weer terug ik heb iets gekregen om te slapen voor 3 dagen zodat als het maandag serieus word ik niet uitgeput ben

chariska

Ik hoop voor je dat het gaat lukken.
Want ik weet uit ervaring dat je er helemaal op van kan raken.

Ik zelf heb met 33 weken weeen gekregen en daardoor een week in het ziekenhuis gelegen, aan de weeenremmers.
na een week zou ik mogen bevallen als de weeen aan hielden en dat deden ze ook tot 2 dagen voor de 34 weken.

Dus werd ik naar huis gestuurd.
Daar heb ik lopen sukkelen met telkens weeen en weer naar het ziekenhuis en dan hield het weer op.
Maar als je nog geen 37 weken ben gaan ze je niet helpen behalve als het niet goed gaat met je kindje.
Of je aangeven dat je het psychisch niet meer aan kan.

Dat is wat ik heb gedaan, en toen werd er besloten om me in te gaan leiden.

Maar gelukkig besloten de weeen ineens om door te zetten en ben ik toch nog op eigen kracht bevallen.

En macht ik mij dochter na 24 uur in de couveusse mee naar huis nemen.

Laat je vooral niet gek maken en als je denkt dat het niet meer gaat laat dat dan duidelijk aan de Gyn weten.

Ze kunnen dan echt wel helpen en dat doen ze dan ook wel.
succes

Hoi, ik heb bij je andere berichtje gereageerd... Mijn bevalling begon namelijk ook met bloedverlies met 31 weken ruim. Mijn verhaal heb ik dus bij dat andere berichtje neergezet

Terug
Bovenaan