en weer een goede echo

ik heb vandaag mn 2de goede echo gehad...
ben morgen 9 weken maar kreeg hem uitwendig was lastig te zien hoor maar goed hartje klopte dat zagen we wel....

nu zei die vrouw van wil je er met 12 weken nog 1? ehh ja natuurlijk hihi dus over 3 weken op 17 sept krijg ik mn 3de echo alweer
vandaag ook bij de vk geweest intake gehad maar goed meer gezellig gekletst(we kennen elkaar uit het beroep scheelt ook) en gewogen en alles en ben nog niks aangekomen en kreeg een hoop leuke leesspulletjes mee en proefmonstertjes en een tas vanz witsal met proefmonsters erin en badeendje hihi

groetjes een blije mama maar toch nog onzeker

Gefeliciteerd!

Ikzelf vandaag m'n eerste echo gehad! Was bij mij ook lastig te zien omdat het nog erg naar achter lag.
Maar uiteindelijk alles gezien hoor, hartje klopte goed, had al een vol blaasje, hij/zij bewoog als een gek!
ze kwam uit op 11 weken 3 dagen maar dat kan helemaal niet want toen was ik niet thuis hahaha
(ogv menstruatie was het 11 weken en 2 dagen dus ach...)
zo'n echo maakt t pas echt realistisch, echt wat vond ik het mooi om te zien!

groetjes van een andere blije mama in spe!

Gefeli! Een mooie mijlpaal. ik had ook de mazzel dat ze de echo met 12 wk toch weer wilde herhalen. Geen probleem natuurlijk! Toch scheelde de 8 wk en de 12 wk weer een dag. Het is dus misschien ook heel zinvol.
Geniet r van!

x Taraneh

Gefeliciteerd! En wat leuk dat je nog een keer mag. Is wel fijn om nog even een teken van leven te krijgen tegen die tijd. Wij gaan ook op 11 sept nog een keer. Op de magische 3 mnd grens dag!

Geniet van je buikie!

Gefeliciteerd! En wat leuk dat je nog een keer mag. Is wel fijn om nog even een teken van leven te krijgen tegen die tijd. Wij gaan ook op 11 sept nog een keer. Op de magische 3 mnd grens dag!

Geniet van je buikie!

Terug
Bovenaan