En weer een nieuwe...

A

Anoniem

Guest
Ik zal mij even voorstellen: ik ben Duin, een meisje (nouja, een vrouw eigenlijk) van 28. Ik lees al heel lang dit forum, en leef op de achtergrond een beetje met jullie mee. Sinds een paar jaar woon ik samen, en mijn vriend lijkt eindelijk klaar te zijn voor een baby. Ookal vindt hij het ook doodeng. (Hebben meer partners daar last van?) Een kindje is altijd al mijn grootste wens geweest, en het lijkt me geweldig om zwanger te zijn. Het voorrecht van de vrouw!

Vorig jaar mei ben ik gestopt met de pil en de afgelopen maanden zijn we steeds onvoorzichtiger gaan vrijen, en deze maand zie ik eigenlijk als 'ronde 1', en ik vind het nu al spannend! Mijn Nod is waarschijnlijk rond 1 oktober. Mijn ovulatie had ik afgelopen weekend, en toen hebben we dus ook (2x) geklust. Nu denk ik steeds ongesteld te worden, zo voelt het althans en check ik het af en toe met een tampon. Maar geen bloed gelukkig. Dat zou ook veel te vroeg zijn. En ik ben sinds vandaag misselijk! Maar dat kan toch al niet zo snel? Of houdt mijn lichaam me nu al voor de gek?

Nou, ik hoop dat ik ook op de NOD lijst mag, en het lijkt me leuk om hier te zijn...Succes allemaal...!

Hoi Duin

Welkom hier!! Hoewel, je bent er dus eigenlijk al een tijdje.......
Mijn manneyje heeft ook de bibbers hoor, af en toe.
Ikzelf trouwens ook. Het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld. Het is tenslotte niet iets wat je "even" doet.
Hij is dus zeker niet alleen. Over je kwaaltjes kan ik je niets vertellen want dat is zooooo verschillend. Ik zal iig voor je duimen, ok??

Liefs Annet

Ja..die bibbers heb ik zelf ook wel een beetje af en toe, maar mijn instinct overheerst nogal ernstig! Het is inderdaad nogal wat om een nieuw mensje op de wereld te zetten. Ik probeer mijn vriend ondertussen niet teveel te confronteren met allerlei vruchtbaarheidsdingen enzo, want dan raakt 'ie helemaal in de stress! (Hij hoopt eigenlijk dat ik zomaar, als vanzelf, plots zwanger ben...hihi...Maria was wel een goed typje voor hem geweest) Maargoed..het is wel heel fijn dat ik hier in ieder geval de komende tijd mijn ei lekker kwijt kan! Bedankt voor het hartelijke welkom en het duimen! En ik duim hard terug :)

quote: duin77 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2005 17:01:46'));

Ik zal mij even voorstellen: ik ben Duin, een meisje (nouja, een vrouw eigenlijk) van 28. Ik lees al heel lang dit forum, en leef op de achtergrond een beetje met jullie mee. Sinds een paar jaar woon ik samen, en mijn vriend lijkt eindelijk klaar te zijn voor een baby. Ookal vindt hij het ook doodeng. (Hebben meer partners daar last van?) Een kindje is altijd al mijn grootste wens geweest, en het lijkt me geweldig om zwanger te zijn. Het voorrecht van de vrouw!

Vorig jaar mei ben ik gestopt met de pil en de afgelopen maanden zijn we steeds onvoorzichtiger gaan vrijen, en deze maand zie ik eigenlijk als 'ronde 1', en ik vind het nu al spannend! Mijn Nod is waarschijnlijk rond 1 oktober. Mijn ovulatie had ik afgelopen weekend, en toen hebben we dus ook (2x) geklust. Nu denk ik steeds ongesteld te worden, zo voelt het althans en check ik het af en toe met een tampon. Maar geen bloed gelukkig. Dat zou ook veel te vroeg zijn. En ik ben sinds vandaag misselijk! Maar dat kan toch al niet zo snel? Of houdt mijn lichaam me nu al voor de gek?

Nou, ik hoop dat ik ook op de NOD lijst mag, en het lijkt me leuk om hier te zijn...Succes allemaal...!

Hoi Duin, welkom hiero.

Tis heel normaal dat je vriend (en jij) de bibbers hebben hoor. Dat had mijn vriend ook. En nu zegt ie wel es dat als ie had geweten dat het zo leuk is om papa te zijn ik bij onze kennismaking al had moeten stoppen met de pil, hihi.

Ik hoop natuurlijk dat die dingetjes die je voelt een teken zijn dat je zwanger bent. Helaas speelt je lichaam ook wel es gemene spelletjes met je. Het lijkt me erg vroeg dat je al iets kan voelen, maarja, iedereen is anders.

Heel veel succes met zwanger worden.

Groetjes,

TeHa 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje.

Terug
Bovenaan