hee meiden
vandaag weer een 2,5 uur in t ziekenhuis gezeten met floor
ze heeft vandaag voor t eerst een gebakken ei gehad en dat liep dus grandioos fout
ze heeft een gruwelijke allergische aanval gehad
gruwelijk benauwd en hoesten , overgeven en ineens was ze helemaal opgezwollen en knalrood en ze werd gek van de jeuk
dus meteen naar de hap gebelt en moesten meteen komen
bij de arts werd ze meteen nagekeken ( we hoefde gelukkig niet te wachten ) en meteen doorgestuurd na de seh na de kinderarts
gelukkig was ze niet in een accuut gevaar
op de seh is ze nagekeken door 3 artsen
en uiteindelijk krijg ze een spuit die gelukkig heel snel aansloeg
ik moet maandag bellen voor een spoedafspraak zodat ze voordat we vrijdag op vakantie gaan nogmaals nagekeken word en er word onderzoek gedaan en een allergie test gedaan waarschijnlijk
verder geen ei meer voor madam terwijl ze er geen last van heeft als ze t binnenkrijgt via de bv of als t ergens doorheen zit
we staan echt voor een raadsel
maar gelukkig is t goed afgelopen en ligt ze nu heerlijk te slapen na dit avontuur
liefs maurilla
ps : karlijn heeft zich al die tijd heel goed gedragen en ze was heel bezorgd om haar zusje : boefje wat is nou???
arm zusje
zusje lief
wat heeft boefje nou?
nee doker niet mij zusje prik is auw niet doen!mag niet
hahaha
vandaag weer een 2,5 uur in t ziekenhuis gezeten met floor
ze heeft vandaag voor t eerst een gebakken ei gehad en dat liep dus grandioos fout
ze heeft een gruwelijke allergische aanval gehad
gruwelijk benauwd en hoesten , overgeven en ineens was ze helemaal opgezwollen en knalrood en ze werd gek van de jeuk
dus meteen naar de hap gebelt en moesten meteen komen
bij de arts werd ze meteen nagekeken ( we hoefde gelukkig niet te wachten ) en meteen doorgestuurd na de seh na de kinderarts
gelukkig was ze niet in een accuut gevaar
op de seh is ze nagekeken door 3 artsen
en uiteindelijk krijg ze een spuit die gelukkig heel snel aansloeg
ik moet maandag bellen voor een spoedafspraak zodat ze voordat we vrijdag op vakantie gaan nogmaals nagekeken word en er word onderzoek gedaan en een allergie test gedaan waarschijnlijk
verder geen ei meer voor madam terwijl ze er geen last van heeft als ze t binnenkrijgt via de bv of als t ergens doorheen zit
we staan echt voor een raadsel
maar gelukkig is t goed afgelopen en ligt ze nu heerlijk te slapen na dit avontuur
liefs maurilla
ps : karlijn heeft zich al die tijd heel goed gedragen en ze was heel bezorgd om haar zusje : boefje wat is nou???
arm zusje
zusje lief
wat heeft boefje nou?
nee doker niet mij zusje prik is auw niet doen!mag niet
hahaha