en weer een paar uur ziekenhuis gehad

hee meiden

vandaag weer een 2,5 uur in t ziekenhuis gezeten met floor
ze heeft vandaag voor t eerst een gebakken ei gehad en dat liep dus grandioos fout
ze heeft een gruwelijke allergische aanval gehad
gruwelijk benauwd en hoesten , overgeven en ineens was ze helemaal opgezwollen en knalrood en ze werd gek van de jeuk
dus meteen naar de hap gebelt en moesten meteen komen
bij de arts werd ze meteen nagekeken ( we hoefde gelukkig niet te wachten ) en meteen doorgestuurd na de seh na de kinderarts
gelukkig was ze niet in een accuut gevaar
op de seh is ze nagekeken door 3 artsen
en uiteindelijk krijg ze een spuit die gelukkig heel snel aansloeg
ik moet maandag bellen voor een spoedafspraak zodat ze voordat we vrijdag op vakantie gaan nogmaals nagekeken word en er word onderzoek gedaan en een allergie test gedaan waarschijnlijk
verder geen ei meer voor madam terwijl ze er geen last van heeft als ze t binnenkrijgt via de bv of als t ergens doorheen zit
we staan echt voor een raadsel
maar gelukkig is t goed afgelopen en ligt ze nu heerlijk te slapen na dit avontuur

liefs maurilla
ps : karlijn heeft zich al die tijd heel goed gedragen en ze was heel bezorgd om haar zusje : boefje wat is nou???
arm zusje
zusje lief
wat heeft boefje nou?
nee doker niet mij zusje prik is auw niet doen!mag niet
hahaha

Das schrikken zeg!!
En wat reageert karlijn lief...

Hopelijk komt er een duidelijke uitslag uit de onderzoeken en de tests.

Heb je voor de zekerheid wat mee naar huis gekregen ?

liefs marina

je schrikt je idd echt kapot lijkt mij jaaa...
en idd wat is karlijn dan een schatje

maar eventjes een vraagje waarom krijgt vloor nu al gebakken ei dan

sterktee

Hoi Maurilla,

dat is wel schrikken, joh!
Gelukkig niet in accuut gevaar, maar ja dat weet je niet van te voren.

Het kan zijn dat ze bv. niet allergisch is voor het witte van een ei, maar wel voor eigeel.
Een idee welke allergietest ze gaan doen? Dmv bloedprikken komt niet alles eruit onder de 4 jaar. Een evt optie is bioresonance.

Succes ermee!

Jannetje

hoihoi

gelukkig gaat t nu weer helemaal toppie met floor
ze heeft nergens meer last van maar ei mijden we nu

@ patries vanaf 8 maanden mogen ze ei hebben en karlijn en ik hadden ook een ei dus mocht floor ook wat mee-eten ervan
ze heeft al vaker wat gekookt ei gehad door de spinazie ed en er schijnt ook kippenei in vaccinatie te zitten en daar heeft ze totaal nooit op gereageerd
ze heeft alleen al heel erg lang eczeem maar ook dat is nu helemaal weg na die spuit

donderdag moeten we weer na de kinderarts en krijgen dan verder te horen van t hoe en t wat aangezien t echt heel heftig was

liefs maurilla

Jee zeg reageer ze alleen dan zo heftig op ei. Is er geen andere oorzaak. Ik heb het weleens zien gebeuren bij een collega van mij die had een wespensteek gehad en die zwol helemaal op was gewoon eng om te zien die bleek dus allergisch voor een wespensteek.
Sterkte ermee en we horen het wel als er een uitslag kom. Ik moet zeggen Milton heeft ook als baby eczeem gehad en ook geen oorzaak maar nou heeft hij toch een allergie huisstofmijt. En hij had pas geleden weer een beetje eczeeem ontstoken ook nog en nog een andere vorm van eczeem normaal gesproken zit dat op de huid maar bij deze zit het erin ik kan smeren wat ik wil niks helpt dat zegt de kinderarts ook en die zegt ook dat het moet slijten.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan