En weer een stapje dichterbij.................

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ongemerkt gaat het dan toch allemaal wel heel erg snel. Vandaag slaapt onze zoon van 21 maanden voor het eerst op zijn nieuwe kamer! Hij huilde even toen we hem alleen lieten op zijn grote nieuwe kamer, maar is snel gewoon gaan slapen. En net ben ik even gaan kijken en daar ligt ons mannetje in een echt bed............................. heerlijk te dromen.

Voelt toch een beetje als een fase die je afsluit en dus ook weer een stapje dichterbij de volgende fase..............de nieuwe baby. Nu de babykamer leeg is, komt het besef pas echt goed dat daar straks weer zo'n klein hummeltje zal liggen. Heerlijk!
Maar toch ook een beetje een onderbruik gevoel dat ze toch echt snel groot worden.

Wel heerlijk dat ik dit gevoel even  met jullie kan delen (i.p.v. met manlief ). Veel succes allemaal met de laatste loodjes! En ook al zijn ze zwaar, laten we vooral niet vergeten er van te genieten.

Liefs Janine

Ja je grote  (toch ook nog kleine) vent slaapt in het grote bed. Dat betekend idd best een brok die je moet weg slikken. En dan straks je nieuwe hummel in het nog veel ste grote ledikantje dan. Zucht......

Wij hebben onze dochter (nu 3) vorig jaar september in haar nieuwe bed en kamertje geplaatst. Dat voelde idd best bijzonder.

Wat worden ze snel groot dan he en toch ook weer niet...

Monique

Hoi,

Weer een hele mijlpaal he? Dat hadden wij ook toen ons zoontje met 21 maanden een nieuwe kamer en juniorbedje kreeg. Nu heeft hij weer een nieuwe kamer gekregen (tweede keer in   nog geen 1,5 jaar tijd) en is hij naar zolder verhuisd, naar een eenpersoonsbed. Vooral dat naar zolder gaan was voor mij best even slikken. Gelukkig gaat hij bij hem iedere keer helemaal zonder problemen, ik denk dat ik het er moeilijker mee heb.

Syl

Ik denk inderdaad dat wij er meer last van hebben, dan die hummeltjes. Vanavond liep onze zoon al gewoon zelf naar zijn nieuwe kamer, alsof het de gewoonste zaak van de hele wereld is.
En zelfs mijn man heb ik een beetje onderschat, want die zei vanochtend toen we wakker werden dat hij het toch ook wel vreemd vond dat Teun ineens op de andere kamer lag . Gelukkig weet Teun nog niet dat hij nu zelf uit zijn bedje kan klauteren (weliswaar met slaapzak) en heeft hij ons gewoon nog lekker nodig!

Liefs Janine

Hallo

Anouk slaapt ook sinds zaterdag in haar nieuwe kamer. We deden daar al een paar weken haar omkleden, verschonen enz.. maar slapen zei ze elke keer resoluut NEE. Afgelopen zaterdag zei ze JA dus wij gelijk aangepakt en nu slaapt ze daar dus. 's Middags blijf ik er heel even bij (tot ze slaapt)  want ze is dus 1 keer uit haar bed geklommen. We hebben de ene kant wat hoger gemaakt zodat ze er niet uit kan vallen. Het betreft een juniorbed maar wel van 90 cm breed.  Het is  heel dubbel, het gevoel, want ze wordt nu dus opeens heel groot maar lijkt heel klein in haar nieuwe bed. En nu de babykamer in orde maken.

gr angleique

Terug
Bovenaan