en weer geduld....

A

Anoniem

Guest
Oke, ik ben weer vlakbij mijn NOD........ En ja wordt toch wel een beetje zenuwachtig nu..... Dit is de 2e ronde, maar ja (wie niet.....) je hoopt toch heel hard!!
Hihihi en zoals de meeste wel zullen kennen voel je en merk je van alles waarvan je denkt zou het dan???
Zo heb ik het al heel de week heel snel warm( ben normaal een kouwkleum..) Voel me echt super goed juist vergeleken bij anders! Voel me stralend.... Hahaha en dat ondanks dat ik enorm last van puistjes heb in mijn gezicht, terwijl ik dat normaal alleen vooral met de ongesteldheid heb.... (heb wel weer wat meer chocolade op terwijl ik dat nooit zo eet... hihi kan ook daar van komen natuurlijk...)

Maar goed moet nog tot maandag geduld hebben..... Heb deze keer expres geen test gekocht... anders test ik toch weer te vroeg... Als ik nu maandag niet ongesteld ben geweest, koop ik er dinsdag gelijk eentje.... Ik voel mijn eisprong en ben dan eigenlijk altijd precies 2 weken daarna ongesteld.... zondag op maandag dus.

spannend allemaal!

spannend succes nog even volhouden hoor wachten duurt lang ik weet het ook:)

Hoi hoi,

Ik ben 3x zwanger geweest en ik weet nog van de laatste 2 dat ik me ook altijd "stralend" voelde. Altijd als ik zwanger ben was ik ook altijd ontzettend vrolijk en had ik veel de slappe lach.

Ben benieuwd hoe het deze x zal gaan, maar ik moet nog eventjes wachten voor mijn NOD.

O ja wat ik me ook herinnerde was dat als ik de eipsrong had en ik had dan die menstruatie krampen dat dat daarna aanhield, daardoor wist ik al van te voren dat ik zwanger was. (en dat de koffie anders smaakte, maar dat dacht ik altijd pas achteraf)

Gr.

Spannend! we hopen het natuurlijk allemaal dat het "gelukt" is voor jullie.

Nu ga je ook overal zo opletten, tenminste dat heb ik. Volgens mij heb ik buikpijn, o de koffie smaakt me niet meer zo, mijn rug doet pijn. is mijn buik nou dikker? Leuk hoor maar je moet altijd zo lang wachten. Nou ja goed werk heeft tijd nodig! ;-)

hoi allemaal ik heb even een vraagje...ik ben 2 dagen over tijd...voel me super goed. Geen last van de normale kwaaltjes als mijn regels zich aan gaan kondigen. Mijn borsten zijn echt dik aan het worden (zien er soms zo gigantisch uit) Dit heb ik niet meer gehad sinds de bevalling van mijn dochtertje 1.5 jaar geleden. Heb weinig eetlust, soms misselijk. Vandaag wazig voor de ogen, en draaierig als ik te snel rechtstond. Heb vandaag het ook gewaagd om een test te doen. Zit in de eerste ronde na mijn pilstop. Maar zou het dan toch kunnen dat ik zwanger ben, ookal was de test negatief. Graag even wat jullie hier over denken... dankuwel...

Terug
Bovenaan