en weer tante geworden!!!!!

Drie weken geleden schreef ik al dat ik tante was geworden van een prachtig meisje, mijn jongste zusje is toen bevallen.
Gisteravond is mijn andere zusje bevallen, we waren alledrie tegelijk zwanger. Ze heeft een supermooi zoontje gekregen: Job!
Ik ben helemaal blij met deze twee kleintjes! Bijna net zo blij als met die lieffies van onszelf!
Mijn ouders zijn ook helemaal in de wolken, binnen 10 weken 3 kleinkindjes erbij!
Is toch allemaal wel heel bijzonder hoor. Je hoort toch zovaak dat het niet goed afloopt......
groetjes van (tante) Ruth

Gefeliciteerd! Wat een bijzondere tijd moet dit voor jullie zijn. En heerlijk als alle neefjes en nichtjes later zo lekker met elkaar kunnen spelen, geweldig!

gefeliciteerd tante Ruth!

Ik lees al heel lang mee op dit forum, maar plaats nooit berichtjes. Nu heb ik mij ook maar eens ingelogd om jou een berichtje te sturen. Ik heb nl. het idee dat ik jou ken! Heb jij toevallig op de Mavo in Nijverdal gezeten en daarna op het MDGO in Almelo ?? Misschien hebben wij bij elkaar in de klas gezeten, of ik moet het helemaal mishebben.

Groetjes
Anke

Hoi Anke,
ik denk dat ik jou dan ook ken! Inderdaad in Nijverdal en Almelo op school gezeten. Daarna Pabo in Hengelo en nu alweer een hele tijd zelf voor de klas!
Ik ben zelf inmiddels getrouwd en heb twee kindjes, Tijmen van 2 jaar en Floor van 10 weken. Ben benieuwd wat jij bent gaan doen en hoe het met je gaat.
Echt toevallig dat je elkaar dan tegenkomt op dit forum!
groetjes van Ruth

Hoi Ruth!

Dan had ik het idd goed! Soms heb ik zo'n voorgevoel dat meestal blijkt te kloppen!   Een hele tijd terug las ik dat je uit Twente kwam, ik las eens iets over onderwijs en dat je twee zusjes had. Dan hadden het nog tien andere Ruths kunnen zijn, maar ik was er van overtuigd dat jij het moest zijn. Gek he ? Heel toevallig dat we elkaar hier tegenkomen.
Ik ben inmiddels moeder van twee kinderen: Niels (13-12-2004) en Lotte (16-03-07). Ik ben niet getrouwd, maar woon samen, alweer een aantal jaren in Nijverdal. Na het MDGO ben ik kortstondig naar de Pabo gegaan, maar dit beviel me niet. In de kinderopvang kon ik geen werk vinden en via het arbeidsburo ben ik toen een eenjarige secretariele opleiding gaan doen. In eerste instantie om toch maar aan het werk te komen, maar dit werk beviel me heel goed en ben ik blijven doen. Op het moment ben ik helaas werkeloos.
Misschien vind je het leuk om te mailen, mijn emailadres is: ankea@planet.nl.

Groetjes
Anke

Terug
Bovenaan