En weer wachten ...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

aangezien ik nu alweer een aantal dagen op dit forum te vinden ben vind ik het wel leuk om me even voor stellen
Mijn naam is Ashley, ben 28 jaar oud en woon samen met mijn vriend die 30 is.
Ook hebben wij een hond, een teefje van bijna 4 jaar oud.
Op dit moment zijn wij net begonnen aan ronde 6 voor ons 1e kindje.
En hetgeen mij erg tegenvalt is het wachten op de NOD dagen
Ik weet, het hoort er allemaal bij en je hoort en leest overal dat je je er niet teveel mee bezig moet houden want dat kan alleen maar tegenwerken, al die stress erover enzo...
Maar ik kan het niet helpen, iedere maand is het weer hetzelfde liedje, zullen die rode duivels weer verschijnen of heeft het klussen z'n "vruchten" afgeworpen?!?!?!
Om GEK van te worden!!!
Nu ben ik gelukkig wel heus zo nuchter en niet zo naïef om te denken dat het allemaal gemakkelijk zal gaan.
Ik vind het erg leuk om info te lezen op het net over zwanger worden. (dus als iemand nog leuke tips voor goede site's weet, graag!)
Ook heb ik twee boeken aangeschaft waar ik regelmatig weer even in kijk.
Maar toch vooral de hoofdstukken over het echt zwanger zijn, van foetus tot kindje, enz.
Daar zou ik toch wel erg graag mee willen en kunnen vergelijken

Zo, nu weten jullie iets meer over mij en ik hoop dat we elkaar kunnen steunen en gezellig samen kunnen kletsen over de ervaringen en de dingen die we tegenkomen tijdens het zwanger worden!

Groetjesss en liefs xxx van mij
En een dikke hondenkuzzz van onze hond voor alle liefhebbers (moet er alleen wel even bij zeggen dat het geen droge zoenen zijn hahaha)

Hoi Ashley,

Mijn naam is Sam en ben 24. Wij zitten op dit moment in ronde 4 en inderdaad elke maand weer erg spannend maar probeer er (hoe moeilijk het soms is) zo min mogelijk mee bezig te zijn. Onze hond werd helemaal gelukkig van die xxx (haha het is een reu en ook bijna 4 jaar).
Mijn vriendin is vrijdag bevallen en gaan morgen kijken (haha beginnen mijn eierstokken natuurlijk weer te rinkelen haha) en heb er erg veel zin in.
Nou heel veel succes en hopelijk mag je snel een wondertje verwachten.

Liefs Sam

Ha ha ha, toen ik jou regel las over je "klapperende eierstokken" zag ik meteen Jochem Meijer voor me
Ik weet niet of je die cabaretier kent, maar die heeft in zijn show " ADHD " een geweldig stuk zitten over zijn buurvrouw met kinderwens.
Als je dit nog niet gezien hebt kan ik het je zeer aanbevelen, echt geweldig!

Moest ik ff kwijt hi hi hi

haha nee ken het stuk niet.  Laatst zaten mijn vriend en ik met z'n 2 op de bank en zei hij: ben eens stil ik hoor iets, ik zei: ach dat zijn mijn eierstokken! haha.

Wanneer is je NOD? Ik moet nog wachten tot 10 dec en wil zeker nog tot een week daarna wachten want ik kan echt geen pijl trekken op mijn cyclus. Gebruik namelijk vanaf januari geen Nuvaring meer en al die maanden keurig op tijd ong geweest. Vanaf aug. ben ik steeds iedere keer 2,5 week, 1 week overtijd. Iedere keer als ik dan getest heb wordt ik de dag daarna ong. Dus deze maand ga ik pas echt heel laat testen.

Liefs Sam

Hallo Sam.
Welkom hier!
Ik zal mij ook even aan je voorstellen.
Ik ben Niek, 25 jaar en bezig in ronde 2 voor 1e kindje.
Ik woon samen met mijn vriend, 35 jaar.
Ik las dat je de Nuvaring gebruikt hebt, grappig heb ik ook een tijdje gebruikt.
Beviel de ring jou??
Ik las ook dat je hem niet meer gebruikt vanaf januari, ben je ook al vanaf die tijd aan het klussen?
Mijn Nod is de 21e, spannend!!!! Het wachten duurd zooooo lang.
Lfs Niek

Mijn NOD is (als het goed is) op 11 dec.
Er is ook bij mij geen pijl op te trekken.
De ene keer 30, dan weer 32 en heb zelfs een keer 49 dagen gehad.
Maar, gemiddeld is hij 35 dagen dus daar ga ik maar ong. van uit.
Wij hebben ook besloten om iig zeker een week na de NOD te wachten met testen.
In die van 49 dagen hebben we 3 keer getest, 3x negatief en 3x teleurgesteld!
Maar ja, gelukkig kunnen we er ook nog wel af en toe om lachen.
Mijn vriend vraagt me regelmatig even te mogen checken of m'n borsten al gegroeid zijn en op mijn beurt vraag ik hem of zijn boxers niet te strak zitten omdat zijn "van de hoogebandjes" (goede zwemmers ) dan traag worden!!!

Oh ASLEY, dit berichtje hierboven is natuurlijk ook voor jou!!! Ik was even in de war wie deze topic begonnen was.

Lfs Niek

Ach Niek, dat geeft toch niet!!!
Het gaat er toch om dat we gezellig met elkaar kunnen kletsen!
En als je iets te vragen hebt aan Sam is dat toch geen probleem, tuurlijk doen!
Daar is dit forum toch voor

Groetjesss,
Ashley.

p.s. Sam, ik heb de knuf van je hond doorgegeven hoor!

Terug
Bovenaan