en weer ziek.... :(

pfft weer heel de boel ziek hier! hoesten, keelpijn, verkouden, koorts enz.. Tess doet weer flink mee helaas! ze slaapt veel gelukkig! en ze drinkt nog wel de meeste flessen bijna leeg. moet er wel moeite voor doen, maar goed als ze maar blijft drinken! ik krijg alleen maar waterige glimlachjes... :( mis gelijk mijn vrolijke meisje! hopelijk snel over! en hopelijk nu eens de laatste keer voor het zomer wordt!
 
Beterschap meid. Veeselijk he?? Dean en Jack zijn ook weer snotverkouden (dankzij een verkouden vriendje van 3 maanden ouder)
Het moet idd maar gauw mooi weer worden, zijn we allemaal wel aan toe.

Hoop dat Tess zich gauw weer beter voelt. Wel goed dat ze nog drinkt. Sterkte!!

Liefs
 
Balen joh dat ze elkaar allemaal aansteken. Hopelijk zijn ze snel allemaal weer beter! Laat die zomer nu idd maar eens komen weg met die verkoudheid en griep op naar de vitamientjes. Beterschap!
 
dankje allemaal voor de beterschapjes :)! ik ben zelf gelukkig niet echt zo ziek dat ik naar bed moet, maar echt lekker voel ik me ook niet ;)! erge keelpijn, verkouden, hoesten enz.. De oudste speelt gelukkig wel veel buiten ookal istie verkouden. en de middelste slaapt nu smiddags ook weer nu hij ziek is, dus dan heb ik het wel ff rustig! en Tess slaapt enorm veel. ze is nu wel wat vrolijker vandaag. ze heeft vanmorgen ff in de box gespeeld en dat wilde ze gister echt niet! ik hoop echt dat we zaterdag allemaal beter zijn want dan hebben we de DagVoorGehandicapten. www.davoge.nl Mijn man rijdt mee met zijn vrachtwagen en ik ga dan ook altijd mee. dat is altijd genieten met die gehandicapten! ik heb zelf met gehandicapten gewerkt altijd dus wil echt graag mee! onze oudste rijdt dan ook de hele dag mee, vind hij uiteraard ook geweldig :)! de middelste en Tess zouden naar mn schoonmoeder gaan, maar ja ga geen zieke kinders bij mn schoonmoeder brengen! dus duimen dat we beter zijn!! :)
 
@Karlijnk jij ook beterschap met Stijn! vervelend hé als ze geen lucht hebben en zo snotteren! bij Tess kwam het snot er gewoon uitvliegen als ze nieste vanmorgen... :$ bah! de zakdoekjes vliegen hier met bosjes de prullebak in :)!
 
Terug
Bovenaan