En weg is ze....

Evy is net door mijn ouders opgehaald. Ze blijft daar een weekendje logeren. Voor het eerst weg zonder papa en mama.... Had een brok in mijn keel. Had haar bij mijn ouders in de autostoel gezet en nog ff knuffelen, duwt ze me gewoon weg. Net alsof ze wilt zeggen: doe normaal mama, ben er zondag weer!

Tjaaa...

En nu zit ik hier, en vraag me af wat ik moet gaan doen met al die tijd. Ik heb natuurlijk zat te doen in huis, maar aan de andere kant is het lekker om helemaal niks te doen.

Morgenavond gaan mijn man en ik voor het eerst weer sinds een hele lange tijd naar de bios. Ben erg benieuwd hoe dit weekend voor ons en voor Evy en mijn ouders gaat verlopen...

Oooh wat knap van je...........ik kan het niet hoor zelfs floortje die word nu 5....vind ik het nog niet tof!
Jochem is nog nooit uit logeren geweest.....
We gaan wel eens een avondje weg hoor...dan komt mijn zusje oppassen.

En met je tijd.....
Neem lekker een bad....
Ga straks lekker ergens lunchen of gewoon een lekker broodje halen bij bakker bart...
Boekje erbij...
Boodschapjes doen
Gezellig bij iemand op de koffie
Of gewoon heerlijk op de bank tv kijken enz
Geniet van jullie weekend samen

liefs louise

Knap hoor. Ik zou er ook moeite mee hebben hhahaha. Geniet even van je rust. Die heb je hard nodig nu. Ik wens je een hele fijne avond samen met je mannetje. Doe gewoon op je gemakje de hoognodige dingen en ga lekker af en toe tussendoor met de beentjes omhoog.

@lorena:
De nacht is eigenlijk wel goed gegaan. Het is alleen vreemd om niet wakker gemaakt te worden door Evy.
Evy zelf doet het ook erg goed bij mijn ouders. Ze was gisteravond op haar normale tijdstip naar bed gegaan, half 7, en ze heeft ze geslapen tot 8 uur vanochtend. Heb haar even aan de telefoon gehad. Ze had nog steeds haar praatjes: lodielodielodie.
Als ze zo klets dan heeft ze het naar d'r zin. Gelukkig maar!
Zelf doe ik het heerlijk rustig aan, fotootjes plakken in d'r boekje, boodschapjes halen, wat rond hangen... heerlijk!!!

@supertje: Als ik jou was zou ik het ook eens proberen!

Terug
Bovenaan