En wij gaan naar Utrecht.

Tjonge,wat gaan we allemaal gezellig een dagje weg.
Mijn vriendinnetje en ik  gaan dus naar Utrecht,gezellig!
We maken er een hele happening van,dus met alles erop en eraan!
Dus tips als restaurants ed zijn zeer welkom!
We gaan volgende week zaterdag,ik kan niet wachten...
Groetjes Tanja.

Jajajaja!! Ik werk drie dagen per week in de binnenstad van Utrecht en eet er regelmatig met vriendinnen:

Eten bij Bis: www.bis-utrecht.nl  of de Garde. Ook erg leuk: de Zakkendrager in de Zakkendragersteeg, Bij  Van Buuren en De Wintertuin (in het straatje ernaast) is het ook leuk en lekker (zijn allemaal zijstraatjes van het vredenburg naar de Oude Gracht)

Borrelen en/of lunchen: aan de Oude Gracht op een van de vele terrasjes of op het Neude (De Beurs en Le Journal zijn leuk), ook aan het Janskerkhof  zitten leuke tentjes  . Echte High Tea? Bij Hotel Restaurant Karel V (in Brasserie Lieve Louise kun je trouwens ook lekker eten): wel reserveren van te voren.

Utrecht als winkelstad is niet zo groot, aan de Oude gracht, de Steenstraat en de straatjes daaromheen tot aan de Dom zit zowat alles. Niet overslaan: Mariaplaats, hier zit o.a Kek & Lisa met hele leuke hebbedingetjes!

Heeeeel veel plezier!!!
Liefs
Susan

ps. nu je toch dit berichtje leest: zou je graag een keer mailen met een vraagje, zou je me je adres willen mailen op smjtheunissen@hotmail.com?

Dan moet je zeker weten bij mn zwager gaan eten....hij heeft een american steakhouse!
Broadway, zit bij de hema, trap naar beneden!
Zeker een aanrader als je van vlees houdt!!!
En ik ben echt niet bevooroordeeld hoor!!!!!

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan