En wij krijgen een...

Jongen!

Alles wat er te controleren viel zag er goed uit.

We hebben al een prachtige dochter van 4 (die overigens niet zo blij was, want ze had op een zusje gehoopt) en nu dus een zoon!
Vooral papa was erg in de wolken met z ´n stamhouder.

Iedereen het beste,

Liefs Maaike

Geweldig joh een jongen. Fijn dat alles goed is verlopen. Nu lekker gaan shoppen met je grote meid. Echt super leuk om een jongen te krijgen na een meid. Ze zijn echt zo anders. Geniet ervan.

Mijn dochter was ook 4 jaar  toen ik zwanger was van de 2e  en heeft dus alles  bewust
meegemaakt. Echt zo mooi hoe ze ermee omgaan op die leeftijd. Nu heeft ze een broertje van bijna 2 en wilt graag een zusje. Nou vanmiddag om 12.00 uur hebben wij de echo en ze gaat mee maar het moet een zusje zijn zegt ze. Nu heb ik sinds ik zwanger ben echter het gevoel dat het weer een jongentje wordt dus ben benieuwd. Maar als ik het zo lees verwacht de meeste mama's  wel een jongen in nov. dus wie weet.

Grt Jacy

Haha, we kunnen wel een jg-voetbalelftal samenstellen met al die jongens!
Heel erg gefeliciteerd, fijn dat alles goed is, en 1 jongen en 1 meisje heet een koningskoppel!!
Goed gedaan dus :)
suzan

Van harte gefeliciteerd, en super dat alles ook goed is.
Heerrlijk hoor een jongen, ik heb hier een jongen van ook vier en een meid van bijna 16 maanden maar ik merk ook echt wel verschil hoor mijn meisje is wel een beetje een kattekopje hahahaah ook wel leuk hoor, maar onze zoon is echt heel lief voor dr.
Wij verwachten nu ook weer een zoon en mijn oudste zoon is hier ook heel blij mee hij wilde deze keer graag een broer zei hij me hahaahaha.
Geniet er lekker van.
Groetjesss dessie

He Maaike,

Gefeliciteerd! Een jongen, wat leuk.
Had ik bij een meid natuurlijk ook gezegd, maar inderdaad nu krijg je een 'koningskoppel'.
Fijn ook dat alles er goed uit zag.

geniet ervan,
groetjes Marieke

Terug
Bovenaan