en ze zwemmen weer, 2e IUI een feit

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Afgelopen woensdag hebben we de 2e IUI gehad. Ik had maandag   nog 2 eitjes: 1 van 19 mm en 1 van 16. Het is de vraag  of de laatste nog mee is gekomen maar  goed in elk geval 1  superei. Zaad van mijn vriend was weer in uitstekende conditie. Enige probleem was ff vinden van de opening van baarmoedermond maar gelukkig hebben we de tang kunnen ontwijken. Pffffff En nu maar weer afwachten. 2 aug is mijn NOD nu, we zullen zien. We zijn na de IUI heerlijk op een terrasje gaan zitten, lekker borrelen. Ik zal de lijst ook weer even bijwerken.
Nou iedereen heel veel succes!

Liefs Scorpy

Hoi Scorpy,

nieuwe ronde en misschien wel dubbele kansen!!!!
Dat zou fantastisch zijn.

succes met de wachtweken.

Lfs, Kippie.

he scorpy,

hopelijk is het raak!!!
Wel vervelend al dat wachten, zal het wel, zal het niet.
ik duim voor je.

Ja, ik doe ook mee met dat wetenschappelijk onderzoek!! Wel even een gedoe om die cetrotide of placebo   in de spuit te krijgen...

Ik had dus afgelopen maandag mijn eerste iui met een ei van 20 mm.

De np zei dat ik nu niet meer mocht drinken...hoe doe jij dat als je op een terras zit te borrelen? Ik neem vanavond toch een paar wijntjes, denk ik. Ook had ze het over de zwangerschapsecho's bij de zevende en negende week. Ik vond het zo niet-reeel om het daar al over te hebben. Kan mij gewoon niet voorstellen. Veelste ver van mijn bedshow...
Heb jij ook al die instructies gekregen?

Heb jij last van de Gonal-F, Ovitrelle en die cetrotide?

Groet Marieke uit Grun

He Scorpy,

Heel veel succes met wachten! Hoop dat het deze keer raak is!
Ik ben alweer begonnen met de nolvadex maar we doen deze maand geen IUI ivm sluiting en vakantie. Dus zelf aan de klus en wie weet...
Het is allemaal wat he met die IUI's....Als het uiteindelijk maar resultaat heeft he..

Liefs Esther

Lieve Scorpy,

Heel veel succes weer met die ellendige wachtweken!
Het wordt tijd voor goed nieuws!

Liefs Suusje

He Scorpy,

Heel veel succes deze ronde, bijna een dubble kans. Hier helaas rode duivels gekregen. Nu 6 weken zomer vakantie, grrrrrrrrrrrrrr.
In september nieuwe ronde.   Ik duim voor je.
Groetjes Kevertje

He Scorpy,

Wat goed zeg 2 eitjes, hopelijk is die ene ook doorgegroeid en gesprongen. Deze ronde heb je dubbel zoveel kans om zwanger te worden. Misschien worden het er wel 2 en zijn jullie meteen klaar.
De eerste  IUI van ons hadden wij 5 goede eitjes (2 laten zitten en gesprongen) en ben ik ook zwanger geworden. Wil je geen valse hoop geven maar toch.............het zijn wel dubbele kansen.
Succes op het wachtbankje, mijn NOD is 3 aug  (+ nog  een paar dgn erbij vanwege de Progestan) .

Kruimel

Hee meissie!!

Mijn lievelingsgetal is 2!!!!!!!! Wat een TOEVAL!! Ik ga dus heel hard hopen dat iui nr.2 RAAK zal zijn voor jullie!!
x ing

Terug
Bovenaan