En ze zwemmen weer........

Hallo allemaal,

nadat ik maandag bij de gyn was geweest mocht ik vandaag weer terug komen voor de inseminatie. Dus ze zwemmen weer. Nu maar weer wachten. Heb geen idee of het gaat lukken deze keer. Ben de laatste weken wel  erg gestresst. Als het deze keer niet lukt lassen we even een pauze in.
Waar laten jullie trouwens de pregnyl zetten, in je been of in je buik. Ik had hem nu in mijn buik en het voelde gister echt als een enorme blauwe plek, heel vervelend met een broek die dan tegen je buik aan komt, of een tafel of kinderen. Ben gewoon even nieuwsgierig.

Succes allemaal.

Groetjes Belle

Dus ze zwemmen weer Belle. De hoeveelste keer is dit nu?
Ik heb de pregnyl in mijn bovenbeen laten zetten door mijn vriendin. In mijn buik had ik al veel gespoten en zaten een paar blauwe plekjes die je slecht zag met kunstlicht. Bovenbeen was wel wat stijf, maar verder viel het mee.
Succes, ik duim!!!!

Hey belle!

Spannend!!! weer een nieuwe ronde...ik zit zelf nog op de sofa (IUI nr 4). Even over je vraag, ik zet de Puregon en de Pregnyl zo recht mogelijk in mijn buik en ik probeer een "flinke"plooi te pakken. Ik bewaar de naalden ook buiten de koelkast misschien dat dat ook iets scheelt. Ik heb nooit last van blauwe plekken, het plekje is soms ietwat geirriteerd maa dat is zo weer over. Misschien heb je er wat aan....

Hééél veel succes voor deze ronde toegewenst!

Groetjes

Hoi Belle,

Dat wordt weer wachten voor jou, als je vandaag je inseminatie hebt gehad! Ik hoop met je mee dat dit de laatste keer was, ik herken je stress wel, heb ik de laatste tijd ook steeds meer last van. Ook de hormonenstimulatie gaat soms zijn tol eisen bij mij. Het wordt dus gewoon tijd dat wij allemaal zwanger gaan raken!!! Over die pregnyl: ik heb al allerlei plekken geprobeerd met de verpleegkundige maar ik reageer telkens heel heftig op de injecties onderhuids: mega blauwe plekken die maanden blijven staan en heel pijnlijk zijn. Dus nu heeft ze hem de laatste keer in mijn spier gezet, in mijn bilspier om precies te zijn. Dat was echt een opluchting, terwijl ik er eerst heel bang voor was, zo diep in mijn bil... Ik had hoogstens een beetje een stijf gevoel als ik lang gezeten had, maar verder nergens last van. Misschien een ideetje? Succes met je wachtweken!

Liefs, Anke

lieve Belle,

Het wordt weer spannend voor je dan..... Ik ga hier vreselijk voor je duimen.

Over je pregnyl vraagje: Ik zet hem altijd in mijn buik. Ik heb er tot nu toe nog nooit last van gehad. Hooguit een heel klein blauw plekje.

Heel veel sterkte in de komende wachtweken.

Liefs,
mama Peet

Hallo allemaal,

bedankt voor de reacties.

Deez: Het is nu de vijfde keer (jeetje wat vaak alweer)  dat ik geinsemineerd ben waarvan 2 rondes met Gonal-F.

Kletskoppie: Tja, het wordt idd tijd dat dit forum niet meer nodig is en dat wij lekker met zijn allen kunnen schrijven op het zwanger zijn forum.

Nog even over de pregnyl spuit, bij mij prikte de verpleegkundige en de vorige keer ging het helemaal mis en nu zei deze verpl. dat het misschien wel een idee was in mijn buik (nja, slecht idee). Nou, volgende keer gaat ie gewoon weer in mijn been! (oja even vergeten er komt geen volgende keer toch?????, hopen we dan maar)

Geniet van het weekend en het mooie weer!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan