En zijn jullie er al klaar voor!!!

Hoi, hoi

Het onderwerp zegt het al een beetje, zijn jullie er allemaal klaar voor.

ik zelf ben 4 november uitgerekend en  krijg nu echt wel de kriebels,ik heb steeds weer het idee dat ik nog een hoop moet doen in en om huis.
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet maar toch.

Het scheelt misschien ook wel dat wij nog in een verbouwing zitten, en ik kan dus nu nog niets schoonmaken want alles stuift en doet nog. De werkmannen heb ik de tijd gegeven t/m aankomende vrijdag en dan moet het voor mij toch echt wel klaar zijn.

Ik heb het idee dat ik nu  toch wel een soort van nesteldrang krijg.

Als ik de deur van de babykamer opendoen, en alle troep nog zie staan van de werkmannen beginnen mijn handen echt te jeuken en wil het liefst alles weggooien om aan het kamertje te beginnen.

Gelukkig hoeven we deze niet meer te verven, onze zoon is van de zomer naar zolder gegaan en toen hebben we het al opgeknapt en we hebben  gewoon neutrale kleuren gebruikt dus kan voor een jongen en voor een meisje.

Verder heb ik gisteren al een hoop babykleertjes gewassen en gestreken en vandaag heb ik de laatste dingetjes bijgekocht.

Vanavond ga ik ook maar eens mijn ziekenhuis koffer inpakken, het staat namelijk al vast dat ik in het ziekenhuis moet bevallen.

Ben benieuwd of jullie er al klaar voor zijn.

Van ons mag het na het weekend komen, dan hebben we het weekend nog een beetje om op te ruimen en schoon te maken.

groetjes Masja
(35 weken, 2 dgn)

hoi hoi,

Praat me er niet van. Heb net een week zwangerschapsverlof en heb het gevoel alsof ik actiever ben dan daarvoor.
Echt alles moet gedaan worden. Geen verbouwingen ofzo, en babykamer is ook al helemaal tip top klaar.
Maar alles wil ik schoonmaken. En het liefst zou ik dat iedere week doen totdat de kleine er is. haha.
Maarja, heb zo wel wat te doen, want 6 weken lang wachten is wel erg lang.
Met wat ik nog wil doen ben ik nog 2 weken bezig, dus de laatste 3 weekjes, ga ik niks anders doen dan luieren en genieten  

Echte nesteldrang dus.

groetjes, conny (35 wk)

Hallo,

Ik ben er nog niet klaar voor,hoor!
De babykamer is sinds gister weer fris en schoon(voor nr 2),maar ik wil nog zoveel doen!
Mijn dochterskamer is ook nog niet geheel  naar wens en de keuken nog niet gepoetst.Mijn hoofd zit propvol met dingen die ik nog wil doen.Gelukkig heb ik ook nog 7.5 weken(onder voorbehoud).Maar de tijd vliegt zo snel.En ik ben nu ook wel wat zenuwachtiger voor de bevalling.Ik weet nu toch een beetje wat er komen gaat.
Maar het zal allemaal wel meevallen,hoop ik.De eerste keer was ook goed te doen.
Aan de andere kant ben ik ook blij als het zover is,want ik voel me net een knokig perd van 80(erg stijf en oud).Mezelf zijn zou wel weer fijn zijn.En dan weet ik ook eindelijk wat het is geworden.Kan niet wachten hoe hij of zij eruit ziet!

Veel succes,

Groetjes Bien

nee nog lang niet!

De babykamer is vanaf vanmiddag klaar om lichtelijk aangepast te worden. Nu pas is de kamer van de jongste klaar (daar moest een hele zolder voor verbouwd worden en met een man met 2 handen zonder daar iets mee te kunnen op klus gebied en zelf last van bekken en dus niet meer alles kunnen.... veel hulp nodig en tja die kunnen ook niet altijd....). Morgen ga ik direct het ene muurtje behang roppen voor zover ik dat zelf kan, de rest mag manlief na werktijd doen, dat moet nog wel kunnen met 2 linker dan wel 2 rechterhanden .
Wederom a.s. oma komt dan komende week weer helpen verven (die ene muur wordt groen en kastje boven de commode wordt ook groen). Nog een extra plank aan de muur, gordijntjes maak ik in de avonduurtjes of als de oudsten lekker aan het spelen zijn, maar das simpel zat.... en ik hoop dus dat over een week/ anderhalf de kamer klaar is om te kunnen tutten, want ik krijg enorme nesteldrang.

Het liefst zou ik het plafond in de badkamer nog witten (ga ik dus niet meer doen hoor, of iemand moet zich vrijwillig aanbieden in onze omgeving dan zal ik ze niet tegen houden haha) en het hele huis grondig boenen. Maar ik weet dat ik het gewoon niet allemaal zelf meer kan, dus helaas....

Alle slaapkamers moeten gewoon goed schoon zijn en mijn moeder heeft al aangeboden de badkamer nog even grondig aan te pakken en beneden is het verder een kwestie van bijhouden....

Oh ja geboortekaartjes moet ook nog het 1 en ander voor geregeld worden... ach het scheelt dat het de 3e is en we de spullen al wel in huis hebben en de dingen die ik in andere kleuren wilde hebben we al in huis, dus kwestie van wassen en in gebruik nemen.....

groetjes,
Marije (34+3)

mwah.... nog niet echt klaar voor. ik moet nog wat werk afronden en dan begint (dinsdag hoop ik!) officieel mijn verlof. ik heb hele lijsten van dingen die ik nog wil doen. de kamer begint aardig af te komen, maar er zijn nog een hoop kleine dingetjes (kast nog een keertje lakken, gordijntjes hangen maar moet nog een versierseltje aan, ik wil nog lakentjes naaien, plankje uitzoeken voor aan de muur, mandjes erop kopen, alle kleertjes en wikkeldoeken etc wassen, hemeltje maken, enz). voor mijn gevoel ben ik er echt klaar voor als de kleertjes en lodger gewassen zijn, dan kan de baby gerust komen! af en toe slaan de zenuwen wel toe, maar ik weet ze tot nu toe (weer) aardig te beheersen.
groetjes sabine

Het mag van mij wel al komen!! Maar ik vind het ook wel weer erg spannend moet ik zeggen!!
Nog eventjes en dan mag het ook komen, dan hebben we de 37 weken grens gehaald!!
Vanavond nog even de laatste spulletjes in de tas gooien voor het ziekenhuis en al vast de vluchttas voor me zoontje klaar zetten zodat hij naar de oppas kan als wij in het ziekenhuis zijn.

Spannend dames!! Het duurt echt niet lang meer voor we onze wondertjes in het echt mogen vasthouden!!!

groetjes Sylvia
35w3d

Terug
Bovenaan