En, zijn jullie stiekem ook al namen aan het bedenken???

A

Anoniem

Guest
Haaai,

Zoals het kopje al zegt: zijn jullie ook al namen aan het bedenken voor die kleine spruit?
Ik kan het niet laten om elke dag de pagina 'familieberichten' te bekijken in de krant, en dan bedoel ik natuurlijk de namen van de pasgeboren baby's en van hun broertjes/zusjes. Ik vind dat zó moeilijk. Geloof niet dat ik daar ooit uitkom....
(maar zover ben ik dus nog niet dus wie weet hoe lang ik nog daarover na kan denken).

Ik hou van nederlandse namen, maar dan een tikkeltje anders.
Bijvoorbeeld Senn of Milan
Of voor een meisje: Daantje of Sam

Jullie?

Niet helemaal,
Voor een meisje zijn we er al jaren uit: Annika.
Maar voor een jongen weten we het niet. We hebben al 2 mooie namen gegeven: Robin en Thomas.
Gelukkig hoeven we nog niet te beslissen. Ben nu wel net zwanger, maar wil zeker nog even heel voorzichtig wachten.

Groetjes, Monique

Robin vind ik ook leuk, en dan vooral voor een meisje!!!
Lekker stoere naam.

Hey benthe,

Ja erg he!!ik vind BO voor een meisje een hele mooie naam die had ik al jaren!maar je hoort het nu zoveel zelfs honden vandaar dat ik het niet meer mooi vind!Echt jammer want ik vond BO erg mooi voor een meisje!!
Ik houd zelf ook van hollandse namen:SAM voor een jongen vind ik erg mooi!!
Maar er zijn nog zoveel namen dat we er nog lang niet uit zijn denk ik!!

groetjes wendy

Hey,

Ja robin ook erg mooi maar voor een meisje dan met dubbel B (robbin)
hihihihi
Word nu al gek van de namen maar vooral door blijven zoeken!!

doei,groetjes wendy

Hey,

Ja robin ook erg mooi maar voor een meisje dan met dubbel B (robbin)
hihihihi
Word nu al gek van de namen maar vooral door blijven zoeken!!

doei,groetjes wendy

Robin blijft een leuke naam. Maar heel verwarrend als je in je klas een meisje hebt zitten dat Robbin heet. Was even wennen. Maar leuk.
Nu vind ik het geen probleem meer.
Monique

Ik denk er wel over na maar ben er nog laaaaaaang niet uit en dan daarna moeten we er samen nog uit komen.  
psssst... heb stiekem een lijstje in de computer gemaakt en daar vul ik ze op in en dan laat ik ze heel soms aan mijn mannetje zien en die gaat dan aan het strepen (hahaha of niet).

Ik vond de naam Ezra voor een jongen vroeger altijd geweldig, maar mijn zus heeft haar dochtertje Hezra genoemd dus die gaat voor mij niet meer door!!!

Gr. Leah

Terug
Bovenaan