En zo noemt je kind je ineens bij je voornaam

Ik stond maf te kijken zeg.
Ik liep gisteren even naar boven. Roept Lucas me ineens bij mijn voornaam. Eerst dacht ik nog dat ik het verkeerd hoorde, maar hij zei het een paar keer.
Vandaag heeft hij het ook al een keer gezegd. Hij zegt ook mama hoor.
Ik geef er maar niet teveel aandacht aan.

Isabelle doet dat hier ook! Ik vind het best grappig en ik ga er ook niet te diep op in. Ik vind het ook wel cool dat ze onze namen kent! Maar papa denkt hier anders over. Die wil echt niet bij de voornaam genoemd worden maar gewoon papa!

Groetjes Babybelle

haha hier ook een hoor als ik niet luister naar mama dan roept ze Sam!! toen ik het voor het eerst hoorde moest ik wel lachen maar reageer dan pas weer als ze mama zegt!!

Benthe kent ons ook bij de voornaam en vindt dat soms ook machtig interessant om te gebruiken. Laatst vond ze in een winkel dat ik niet snel genoeg reageerde op mama, dus werd het: "Martine!!!!"
Ik heb er geen moeite mee als ze me bij mn voornaam noemt.

Groetjes

Hoi hoi,

Sven doet dit ook al een tijdje.
Het begon toen mijn man mijn naam riep toen ie boven met Sven bezig was. Ik hoorde dus eerst een zware mannenstem 'Maike!' roepen en vervolgens een klein piepstemmetje er achteraan 'Maikuuuuuuuu'. Zo grappig.
En nu doet ie nog wel eens. En vaak zegt hij ook 'mama Maikeeeee'.
En 'Papa Richard.....' is ook favoriet.
Sven noemt de opa's en oma's ook met de naam erachter. Zo gaan we morgen naar 'opa Rob', Svens grote vriend....

Groetjes,
Maike

hoi hoi,
Sarah doet dat ook af en toe omdat ze dat bij ons natuurlijk hoort. Maar wij zeggen dan steeds voor jou is het papa of mama :)
Tegen mijn moeder zegt ze overigens wel oma Alice of oma Bob haha maar Marc zijn moeder is eigenlijk alleen oma. Best grappig allemaal.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan