En.....

A

Anoniem

Guest
.... wederom zijn we erin getrapt.
Zullen we het oktoberforum maar melden dat een zeker persoon fake is en dus van de lijst met zwangeren kan (ook al zou ze zwanger zijn, ze hoort hier niet)

Moet zeggend at het slechtste in mijn boven komt, en ik hara graag even alle gruwel verhalen die kunnen voorkomen zou willen vertellen, maar dat wil ik de andere a.s. moeders niet aandoen.

Einde discussie dan maar.

En ik heb al eerder gezegd:

We blijven gewoon lachen.

Tot de volgende keer dan maar weer whatever your name is.

Miep

Je hebt gelijk Miep, maar ik kan het gewoon niet laten.......

ach idd hety maakt het steeds weer spannend toch???

alleen vraag ik me af of zij wel echt diegene is...of gewoon ene enorme hormoonaanval heeft....

ik schreef 2 jaar terug eens dat ikhet erg jammer vondt dat alsik op iemands vraag reageerde en probeerde te helpen het jammer vondt dat er 9 van de 10 keer geen reactie op kwam hoe het gegaan is....nu wordt dat veel meer gedaan maar ik kreeg me een stortvloed van rottigheid over me heen.....dat vondt ik ook niet erg leuk, alleen heb ik daar niet zo kinderachtig op gereageerd.......

maar goed we blijven lachen en maar gewoon reageren en zien het wel toch? laten we voroal hopen dat asl ze strax eens echt iemand nodig hebben er dan nog mensen over zijn op t forum die wel serieus durven reageren

gr brenda

Hoi

Ik weet niet zo goed waar het over gaat,maar het is wel een beetje irri als iemand zich voor doet met iets wat ze niet is.
Ik heb zelf een giga hekel aan dat soort mensen.Het is zowieso al moeilijk voor sommige paren om zwanger te raken.Ik heb ook in dat gedeelte zeten,maar ben er gelukkig vanaf.
Wilde daarom even zeggen ,zeg maar wie het is,dan blijft ze wel weg.

P.S.

Ben pas nieuw hier,weet niet zo goed hoe alles werkt.

Groetjes Jozephine

Terug
Bovenaan