en??

A

Anoniem

Guest
heey meiden hoe waren jullie kerstdagen?zo de 1e kerst met jullie hummeltje?
wij hebben het heerlijk gehad!
kerstavond lekker saampjes gegourmet en de 1e na mn schoonouders geweest,we hadden lootjes gedaan heel leuk,ook onze kleine meid is goed verwend.
de 2e na mn zus en daar kwam mijn fam,ook heerlijk gegeten en was erg gezellie,ook daar had de kerstman een mooi kadootje achtergelaten.
onze meis ging prima slapen bij beide en heeft er heerlijk gekeuveld!
hoe was het bij jullie??doeiiiiiii

Wij hebben 1e kerstdag heerlijk met mijn schoonouders gegourmet (bij ons thuis) en 2de kerstdag was manlief ziek, dus ben ik met Feline naar mijn vader en vrouw en mijn moeder en man geweest.
En 's avonds heerlijke zalmsalade gegeten (zelfgemaakt) en daar eten we vanavond de rest van met wat paling, makreel, soep en stokbrood erbij

groetjes Maris

ps uiteraard ook 2 dagen heerlijk ontbijt/brunch gegeten

bij ons zijn ook allebei de dagen gezellig geweest.
Eerste kertdag naar me schonnouders. Die doen niet echt aan kerstdiner gewoon gekookte piepers.
Maar goed
tweede kerstdag naar mijn opa en oma.
Hele club was er en met zijn allen gegourmet.
alle 3 de achterkleinkinderen bijelkaar dat gebeurt niet zo vaak. We wonen nog al een eindje uitelkaar.
Dus me oma had de dag van der leven.

Hoi allemaal
Hier ook een zieke kleine meid..jammergenoeg..
Vanmorgen naar de arts geweest, nu weer buikgriep..fijn.Echt mega poepbroeken hoor..zij onder, en wij soms ook!!!
En ze was al zo verkouden, hoest lekker, en heeft geen zin in eten..
Ze kwakkelt wat af zeg, echt van het ene virusje naar het andere...zo balen. Maar ondanks alles blijft ze er vrolijk onder.
We hebben eerste kerstdag mijn verjaardag gevierd, en dat was lekker met de hele dag door wat aanloop.
Tweede kerstdag dus wezen bowlen met familie en uit gegourmet..jaja, gezellig. Lieve hield zich goed en sliep lekker naast de bowlingbaan in de wagen..fijn he.
Gewoon door al het lawaai heen.
Zometeen even naar het kdv voor de kerst/nieuwjaarsborrel, extra leuk, want ik werk er zelf ook..haha
Morgen een dagje werken, maar zal wel rustig zijn op het kdv.
Veel collega's vrij ook, dus lekker saai, maar wel tijd voor de kids he!
Nou de kerst is alweer voorbij..
Op naar de jaarwisseling!
Rina

Hey,

was errug vermoeiend. Meneertje (4 mnd)  was 1e kerstdag zo vreselijk chagerijnig dat als er maar iemand alleen maar naar hem keek hij ging brullen
Waren bij mijn ouders thuis dus was niet erg gezellig....werd het pas echt toen meneer op bed lag, maar toen was ik kapot van het rustig houden...
2e kerstdag bij mn schoonzus en toen was ie een stuk vrolijker, er mochten zowaar mensen tegen hem praten!!! Al met al wel een geslaagde dag. Hoop kado's voor de kleine man! Hij is helemaal gek op zn gekregen Winnie de Pooh Vtech. Hij sloopt de hele box als ie ermee bezig is haha!

Groetjes jessica

Terug
Bovenaan