Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

A

Anoniem

Guest
Endemol zoekt baby’s voor BNN programma

Voor het nieuwe BNN programma ‘Huisje, Boompje, Baby’ zoekt Endemol lieve baby’s!
In dit nieuwe programma krijgen 4 jonge koppels de mogelijkheid om een kijkje te nemen in het volwassen leven: ze gaan samenwonen, werken, nemen de zorg over een baby, vervolgens een peuter, een 8-jarige en tenslotte een puber.

Wij zijn nog op zoek naar ouders die hun baby 3 dagen willen afstaan voor dit zogenaamde ‘experiment’. Er is 24 uur per dag een nanny aanwezig voor de veiligheid en het welzijn van uw kind. Ook geven wij u als ouder de gelegenheid om alles nauwlettend in de gaten te houden .

Voor aanmeldingen en meer informatie, mail naar: bnn@endemol.nl

Goh, hardstikke leuk initiatief! Lijkt me ook best een leuk programma, maar sorry... geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om Loek 3 dagen 'uit te lenen'!!!

BNN, ik wens jullie veel sterkte met zoeken! Want het lijkt me wel een boeiend programma, maar of je zo makkelijk ouders vindt die hun baby meegeven???

ha ha, je was me net voor Woedel.

3 dagen mijn lief, mijn alles aan een wildvreemde meegeven,.....daar hoef ik nog geen milliseconde over na te denken voordat ik NEE zeg.

jonge koppels, die een kijkje mogen nemen in hetvolwassen leven. En hoe jong zijn die koppels dan, want laten we wel wezen, heel veel jonge mensen gaan gewoon samen wonen en krijgen een kind, zonder dat ze eerst een kijkje gaan nemen.

Oftewel laat ze gewoon op een normale manier volwassen worden, en uiteindelijk zelf proberen een kind te krijgen.

Miep

GEEN DENKEN AAN!

3 dagen! een nanny? wild vreemde stellen?

GEEN DENKEN AAN!

geef ze maar een Tamagotchi, of hoe zo'n beest heet, maar niet mijn meisje!

Ik ben het helemaal met jullie eens!!!

In Amerika heb je van die "echte" babypoppen, dat ze die maar een paar deze kant op sturen om op te oefenen maar niet op onze kleintjes!!!!

Terug
Bovenaan