endo en zwak zaad

Hoi meiden,

Ik vind het echt TOP dat er nu een apparte forum voor ons is, THANX LUNA!!!

Ik ben 24 jaar (6 mei 25 jaar) en ben sinds juni 2003 gestopt met de prikpil en sinds oktober 2003 onregelmatig ongi geworden, dus ik zie het dat ik 7 mnd bezig ben.

Ik heb endometriose en mijn vriend heeft zak zaad (is laatst geconstateerd). Over een paar weken dan moet hij weer zaad inleveren voor een 2e test, maar we hebben geen hoop erin omdat bij hem een stukje erfelijkheid een rol speelt dus zullen we waarschijnlijk KI/ISCI/IVF moeten doen.

Ik heb me voorgenomen om een tijdje 'afstand' te nemen van het zwanger raken, nu ben ik ook heel erg gestressd omdat we over 5 wkn gaan trouwen dus staat mijn hoofd er ook niet echt naar.
Ik denk dat ik na de trouwerij weer actief zal zijn omdat we dan de medische molen in zullen gaan, dus tot dan zullen jullie mij niet zo vaak zien hier, ik lees wel af en toe hoe het met iedereen gaat....

Ik wens iedereen veel SUCCES en tot gauw!!

kussie
MoMo

Hoi momo fijn om jou hier ook te "zien" of eigenlijk niet natuurlijk had beter op het zwanger zijn forum kunnen zitten.
Meid ga nog even genieten van de voorbereiding van jullie huwelijk. Ik heb mooi weer voor jullie besteld!

Liefs molly

Ik ben nu bijna 9 weken zwanger via ICSI
ik hoop dat dit of een andere methode in de toekomst voor jullie ook uitkomst zal bieden, geniet eerst maar even van jullie toekomstige trouwerij. En probeer zo rustig mogelijk een behandeling in te gaan (dus zonder teveel andere dingen aan jullie hoofd).
Op deze manier is het ons heel goed bevallen, en geef de moed niet op he, dit geld natuurlijk voor iedereen in dit forum. Ik heb trouwens voor en tijdens mijn behandeling veel steun gehad aan www.fertimagazine.nl ga dan naar het ferticafe daar kun je praten met meiden die dezelfde behandeling ondergaan of hebben onderdaan.
Liefs van Grietje

Lieve Momo,

Een beetje afstand nemen is soms de juiste beslissing. Probeer te genieten van alle voorbereidingen voor jullie grote dag en vooral op de dag zelf natuurlijk ! Ik ben zelf ook pas getrouwd en heb deze dag echt als een dag met een gouden randje ervaren !! Daarna gaan jullie er gewoon weer voor, geef de moed niet op er zijn zoveel mogelijkheden tegenwoordig !

Liefs,
Luna

Hoi Momo,wat leuk dat je gaat trouwen,geniet ervan!Ik wil je echt niet ongerust maken hoor maar hebben ze jou niet verteld dat als je de prikpil hebt gebruikt het soms 1,5 jaar kan duren voor dat allemaal uit je lichaam is ookal wordt je weer ongesteld?
Ik heb nl ook de prikpil gebruikt,wel ver voor ik zwanger wilde worden maargoed.
Ik hoop dat je znel zwanger zult zijn en alvast gefeliciteerd met jullie bruiloft,hou ons op de hoogte!
liefs Snoopy

Terug
Bovenaan